בלי זיעה בלי לחץ

הקיץ הזה יהיה נעים יותר בזכות מכשיר חדשני ומופלא שפשוט מקל על אורח החיים. 
רשת ד"ר אלמן מציגה את מכשיר המירה-דריי לטיפול בהזעת יתר וריח רע בבית השחי !

הזעת יתר הינה תופעה המאופיינת בהזעה מוגברת של בתי השחי, כפות הידיים, כפות הרגליים ושאר חלקי הגוף.
אנשים הסובלים מהזעת יתר מדווחים על השלכות שליליות שונות הנוגעות לפעילות מקצועית או חברתית וכן תופעות כשפשפות, גירויים בעור בעקבות הזעה ואף זיהומים. מדובר בבעיה עולמית הפוגעת באחד מכל מאה אנשים. הסיבות להזעת יתר הינן מגוונות, ביניהן – עודף משקל, הריון, אנשים המצויים במתח, חרדה או עצבים, יתר פעילות של בלוטת התריס וכמובן גיל ההתבגרות שנותן אותותיו באמצעות זיעה מוגברת.
דרכי הטיפול במשך השנים כללו ניתוחים כירורגים הדורשים זמן החלמה ארוך מלווה בתחושת אי נוחות, או הזרקות מסוגים שונים מדי שלושה עד שישה חודשים. אך כיום, עם השקת מכשיר ה-MiraDry ניתן להסתמך על טיפול לא פולשני ואפקטיבי למניעת זיעה בבתי השחי ומוביל לתוצאות לאחר פעם עד פעמיים בלבד.

מהו מכשיר מירה דריי (miraDry) ומה ייחודו?

מירה דריי הוא מכשיר המפיק גלים אלקטרו מגנטיים המשמידים את בלוטות הזיעה בבית השחי. הרס הבלוטות גורם להפסקת הזעה בבתי שחי והפסקת שחרור הריח מבתי השחי. הטיפול ממוחשב, מבוקר, נעשה בהשגחה רפואית מלאה ומאד בטוח – המכשיר מאושר לשימוש על ידי CE, FDA ומשרד הבריאות הישראלי.
את תוצאות הטיפול ניתן לראות באופן מיידי – הצלחה של 82% ומעלה לטיפול! החברה ממליצה על שני טיפולים במרווחים של שלושה חודשים בנפרד עבור תוצאות מיטביות.
בעזרת מערכת miraDry ניתן לעבור את הטיפול באי-נוחות מינימלית עם יכולת לחזור לפעילות יומיומית, ללא צורך לחזור על הפעולה שוב ושוב מדי מספר חודשים.
חשוב לדעת! בשונה מהטיפולים שהוזכרו לעיל, לאחר השימוש במערכת "מירה דריי" המטופלים אינם נתקלים בתופעה של הזעה מפצה באזורים אחרים בגוף.

כיצד עובד הטיפול במכשיר ?

הטיפול עצמו כולל בשלב ראשוני הזרקת נוזלים וחומר מאלחש לבתי השחי, לאחר מכן הטיפול עצמו, ניקוי בתום התהליך והחזקת פד קר באזור. מדובר בפחות משעה של טיפול מושלם לבתי השחי. לאחר מכן המטופל מקבל הוראות מדויקות כיצד להתנהג ביומיים הבאים. ההכנה לקראת הטיפול פשוטה ביותר וכוללת גילוח אזור בתי השחי ואי מריחת דאודורנט.

מי לא יכול לעבור את הטיפול במירה דריי?

מושתלי קוצב לב או בעלי מתכות המושתלות בגופם לא יוכלו לעבור את הטיפול בגלים אלקטרו מגנטיים.
על מנת להרדים את אזור הטיפול מוזרקים חומרי הלידוקאין והאפינפרין, אלו חומרים בשימוש ע"י כל רופא שיניים. כל מטופל הרגיש או מגיב לא טוב לחומרים אלו, לא יוכל לעבור את הטיפול.
הריוניות ומניקות – ככלל, אין הוראה לא לטפל בנשים אלו, אך אנו מעדיפים לטפל לאחר תקופות אלו.

תופעות לוואי

כמו בכל טיפול, ישנה אפשרות לתופעות לוואי מעטות וראוי שנציינם:
בעקבות ההרדמה המקומית תורגש תחושת נימול בקרב חלק מהמטופלים, התחושה עוברת לאחר יומיים או מספר ימים.
אפשרות לדימום קל, המטומות ובמקרים נדירים מאד יתכנו כוויות, דלקות וצלקות.

ד"ר מוניקה אלמן היא דרמטולוגית מומחית, מחלוצי הטיפולים בישראל ונמצאת בחוד החנית של תחום הרפואה האסתטית בישראל. לא בכדי בחרה ד"ר אלמן להכניס את מערכת ה"מירה דריי" אל רשת המרפאות שלנו – מדובר בפסגת הטכנולוגיה בעולם האסתטיקה, עם ניסיון מוכח, הישגים ברחבי העולם והאישור של מינהל המזון והתרופות האמריקני, התקן האירופי ומשרד הבריאות הישראלי. הטיפול נעשה לפי שיטת ד"ר אלמן שנוצרה ופותחה בהתבסס על ניסיונה העשיר והידע שצברה ד"ר אלמן במרוצת השנים. כך מתאפשר הטיפול האיכותי ביותר באופן הבטוח והבריא ביותר עבור המטופל.

הטיפול מוכר ע"י מגוון חברות הביטוח המובילות בישראל

הטיפול זמין בסניפי הרשת: חיפה, תל אביב וראשל"צ

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

מתנות יוקרתיות – מארזי השוקולד לאירועים מושלמים

שוקולד פרלינים מהווה חלק מהאמנות של עולם השוקולד. מארזי פרלינים הפכו לסמל של יוקרה בכל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *