האיחוד: רצף וטופולסקי מתמזגות

בעלי שתי החברות משה טופולסקי ואורי קרמר, הוציאו מכתב, המבשר לעובדים ולקבלנים כי הם מתאחדים. שיתוף הפעולה יתחיל בתחילת אוגוסט והמיזוג ייכנס לתוקפו בינואר 2020

שתי החברות הגדולות מהצפון העוסקות בריצוף, חיפוי, כלים סניטרים ושאר המוצרים לעיצוב הבית, הודיעו לעובדים כי הן מתמזגות, כששיתוף הפעולה יחל מהראשון באוגוסט. החברה הממוזגת תיקרא טופולסקי-רצף והיא תקים אולם תצוגה על שטח של 2500 מ"ר ומרכז לוגיסטי מתקדם על שטח של 30 אלף מ"ר.

ככה זה ייראה. התמונה מתוך המכתב לעובדים
צילום: טופולסקי-רצף

במכתב שקיבלו העובדים והקבלנים שעובדים עם החברות, נכתב כי שיתוף הפעולה יחל בתחילת אוגוסט, כשהמיזוג ייכנס לתוקפו ביום הראשון של חודש ינואר 2020.

"במסגרת המיזוג נשיק אולם תצוגה מרהיב בתחום העיצוב בקרית אתא, סמוך לאיקאה, אליו תועתק פעילותה של חברת רצף", נכתב במכתב לעובדים. "במהלך ינואר 2020 תצטרף אליה חברת טופולסקי. בתקופת הביניים, טופולסקי ורצף יעבדו בשיתוף פעולה ויקיימו קשרים מסחריים. בעוד כשנה וחצי, מתחם הדיזיין יושלם, יתמלא במגוון מותגים מתחום עיצוב הבית ויהפוך לאזור החם בענף".

בנוסף למחסנים בקיבוץ יגור, יורחב ויוכפל גודלו של המרכז הלוגיסטי בכפר מסריק באיזור התעשייה מילואות. הולם התצוגה של טופולסקי בצ'ק פוסט ימשיך לפעול וישמש את החברה המאוחדת.

"אין לי ספק שהמיזוג עם רצף ייצור סינרגיה אמיתית", אמר משה טופולסקי מבעלי החברה, "כחברות עם די אן איי דומה, אנחנו בעלי וותק וניסיון עצום, תודעת שרות גבוהה וקשרים אישיים עם הלקוחות. אנו שתי חברות משפחתיות עם תרבות ניהולית דומה, חזון משותף ותשוקה אמיתית למקצוע. בתום עשרות שנים של תחרות הדדית ומאתגרת, אני שמח שנוצרה ההזדמנות לאיחוד כוחות".

בעל חברת רצף, אורי קרמר אמר: "מבחינתנו, טופולסקי הוא השותף הנכון בזמן הנכון. המיזוג בין שני מותגים חזקים בענף וההון האנושי של שתי החברות יאפשר לנו להפוך לשחקן מרכזי ופורץ דרך בענף מוצרי הבניה ועיצוב הבית ולהעמיד לרשות האדריכלים, הקבלנים, הבונים והמשפצים, סל מוצרים ייחודי, רחב ושלם עם קולקציות ומותגים מכל רחבי העולם ומערך שירות מתקדם שיסייע למנף כל פרויקט".

אודות הילה מלמד

אולי יעניין אותך גם?

יועץ פיננסי בחיפה

בניית אסטרטגיית פעולה עסקית מצליחה

ניהול פיננסי יעיל הוא המפתח להצלחה של העסק, ולעיתים קרובות דורש ידע מתקדם בנושא. המציאות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *