היא לא דומה לאף אחת אחרת, קיה ספורטאז' היא רכב ה-SUV הנמכר בישראל לשנת 2022!

לעיתים נדמה שלא משנה באיזו שעה או באיזה כביש אנחנו נוסעים, תמיד תהיה שם לצידנו קיה ספורטאז'. שנים חלפו מאז שהיא הוצגה לקהל הישראלי ובכל שנה הוא מחזיר לה אהבה מחדש וכעת היא גם באופן רשמי רכב ה SUV הנמכר בשנת 2022 בישראל.

למה הישראלים אוהבים רכב SUV?

בשנים האחרונות רכבי SUV כובשים את כבישי ישראל, מעניין להבין ולגלות מדוע הישראלים אוהבים אותם כל כך. כאשר אנשים מחפשים לרכוש רכב שישרת את הצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר הן באופן יומיומי, והן בשל הרצון לשנע את המשפחה בצורה נוחה, רכב SUV הפך בשנים האחרונה לרכב הפופולארי ביותר לא רק בישראל, אלא ברחבי העולם כולו.

רכב SUV הוא למעשה סוג רכה שיושב בצורה מוגבהת יותר מהקרקע וכולל לעיתים מערכת להנעת ארבעה גלגלים וסטייל קשוח עיצובית., המונח הגיע משוק הרכב האמריקאי שבו חיפשו פיתרון למשפחות גדולות יותר אשר אוהבות גם להנות מנהיגה בשטח או שלא על כבישים בסופי השבוע, כדוגמת הפתרון המושלם שמספק קיה ספורטאז' 2022.

מה ההבדל בין רכב SUV ורכב קרוסאובר?

רכב קרוסאובר הוא רכב שנועד לנהוג על כבישים אך יש לו גם את היכולת לנסוע במידה מוגבלת בשטח. כאשר אנו מעוניינים להבין מה ההבדל בין שני סוגי הרכבים ניתן לומר כי מבט ברכב קרוסאובר יציג בפנינו מכונית רגילה לעומת רכב SUV אשר נראה חיצונית כרעב שטח המותאם לנסיעה בשטח.

כמו שאנחנו מבינים העולם משתנה ואיתו גם הצרכים של הלקוחות, אנחנו כבר לא מסתפקים במכוניות משפחתיות ומעוניינים ברכבי SUV שמספקים לנו את הנוחות וחוויית הנסיעה בכבישים עם כל המשפחה, אך גם מן הצד השני את היכולת להכנס לשטח לא סלול, או לנסוע על גבי כבישים לא סלולים או לרדת קרוב ככל האפשר לחוף הים בסופי שבוע.

קיה ספורטאז' הבחירה של הישראלים

רכב קיה הפך בשנים האחרונות לבחירה של הישראלים בשל הביצועים, הנוחות, המחירים והשירות המוביל. מעל כל הדגמים בולטת בשוק הישראלי כמובן הקיה ספורטאז', לאורך השנים היא תמיד היתה המועדפת מבין רכבי הSUV והשנה היא הרכב הנמכר ביותר בקטגוריה ובין הרכבים הנמכרים בישראל בכלל.

הקיה ספורטאז' החדשה מביאה את כל מה שאהבתם בדגם הקודם והרבה מעבר לכך. היא מגיעה אלינו עם עיצוב זוכה פרסים בינלאומיים המשדר אלגנטיות ומושך תשומת לב מנהגים שיסעו לצידכם ומהולכי רגל שעליהם תחלפו בנסיעה. ברגע שבו תפתחו את הדלתות ותביטו לתוך תא הנוסעים תתאהבו בה מהרגע הראשון, הם עיצוב פנים יוקרתי ומרווח ומערכות טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות לנהג לשלוט בכל אספקט של הרכב, בקיה אפילו חשבו על הקיץ הישראלי וציידו את הנוסעים מאחור בפתחי אוורור נוספים למזגן. עם מגוון נרחב של מערכות בטיחות ופינוקים לא קשה להבין מדוע קיה פורטאז' היא רכב הSUV הנמכר בישראל בשנת 2022.

איפה אפשר לראות ולהתרשם מקיה ספורטאז' החדשה?

אם אתם מתגוררים באזור חיפה הבחירה שלכם הופכת לקלה, כשמחפשים קיה חיפה מגיעים לקיה צפון. אנחנו מזמינים אתכם לאולם התצוגה ולפגישה עם היועצים שלנו שיספקו לכם מענה לכל הצרכים ויסייעו לכם להגשים את החלום ולהפוך לבעלים של קיה ספורטאז' חדשה.

אודות לירן לביא

אולי יעניין אותך גם?

מתנות יוקרתיות – מארזי השוקולד לאירועים מושלמים

שוקולד פרלינים מהווה חלק מהאמנות של עולם השוקולד. מארזי פרלינים הפכו לסמל של יוקרה בכל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *