הירוקים מחפשים ניצחון ביתי ראשון על מכבי תל אביב, לאחר 2875 ימים.

מכבי חיפה מגיעה אל הישורת האחרונה לקראת המשחק המסקרן מול מכבי תל אביב, ביום שני באצטדיון סמי עופר. העובדה שג'וש כהן עדיין לא כשיר ב-100 אחוז, ולא נטל חלק במחנה האימונים בסרביה מגדילה את הסיכויים שעומרי גלזר יהיה זה שיקבל את חולצת ההרכב, דווקא במשחק החשוב ביותר עד כה העונה.

גלזר, יזכה לחולצת ההרכב?

הקשר הספרדי חוסה רודריגס, מציג יכולת טובה מאוד כבר תקופה ארוכה וצפוי לפתוח, אך עדיין ישנה התלבטות האם ללכת על קישור מעובה לצדם של נטע לביא ומוחמד אבו פאני או כשחקן גמיש כבלם השלישי כאשר הקבוצה מתגוננת וכקשר אחורי כאשר הקבוצה מתקיפה ובכך להחליף מערכים תוך כדי המשחק כפי שברק בכר הציב את הובאן בהפועל באר שבע, דבר שנותן יתרון רב.

חוסה רודריגז. מרשים וצפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב

בוגדן פלאניץ', הבלם הסרבי,נראה כבר טוב יותר באימונים ובכר ניסה אותו ליד עופרי ארד שנעדר מהמחנה בסרביה כיוון ששיחק בנבחרת והצוות המקצועי רצה לראות כיצד השילוב ביניהם עובד,אך גם אעיד חבשי נמצא בתמונת ההרכב מכיוון שארד לא נטל חלק במחנה בסרביה. גם עאיד חבשי בתמונת ההרכב. אגב פלאניץ', הוא יכול להיות רגוע יותר עכשיו כיוון שהתביעה של קבוצתו לשעבר, סטיאווה בוקרשט, נדחתה. טאלב טוואטחה שעבר בבקרה ונרשם בהתאחדות,מראה יכולת טובה באימונים והמאמן, ברק בכר, יאלץ להחליט עם מי הוא יעלה למשחק המסקרן.

טוואטחה. יעלה בהרכב?

שלישיית ההתקפה המסתמנת תכלול את צ'ארון שרי, יאניק ווילדסחוט וניקיטה רוקאביצה. השלושה גם כבשו במשחק נגד נוף הגליל, ווילדסחוט מראה שיפור חד מהשנה שעברה כאשר בסבביבת הקבוצה מעריכים שהעונה הזאת זה גם יתבטא בהרבה יותר מספרים מאדר העונה הקודמת.

וילדסחוט. נראה חד ובכושר

מצד שני דולב חזיזה ויובל אשכנזי מתרגלים לעובדה שהם כבר לא בטוחים בהרכב, כפי שהיה בעונה הקודמת אצל מרקו בחלבול, אך הם מוערכים מאוד במועדון וימתינו להוכיח את עצמם כאשר יכנסו מספסל המחליפים. שחקנים כמו מאור לוי, רז מאיר, ובמיוחד יהאב אל עביד מספקים חומר למחשבה עבור ברק בכר והצוות המקצועי.

איהאב אל עביד. נותן חומר למחשבה

המגן יהב גורפינקל צפוי לעזוב את המועדון בעקבות הגעתו של טאלב טוואטחה, כאשר בני יהודה או הפועל חיפה כבר הביעו עניין לצרפו.

הרכב משוער למשחק: גלזר(כהן), מאבוקה(מאיר),פלאניץ,ארד(חבשי),טוואטחה,רודריגז,לביא,אבו פאני,שרי,וילדסחוט,רוקאביצה.

אשכנזי וחזיזה. ימתינו להזדמנות מהספסל

מכבי תל אביב תגיע למשחק מול הירוקים כשהיא במצב רוח מרומם לאחר ניצחון החוץ בטורקיה, במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית שכלל מהפך מפיגור לניצחון, כאשר היא מודעת היטב לחשיבות המשחק ומהעובדה שמעבר ליוקרה, הפסד בשני בסמי עופר עלול להרחיק אותה גם 10 נקודות הפרד מהירוקים וגם מחלום שלוש האליפויות הרצופות.

מכבי חיפה מחפשת לשבור את הרצף הארוך והמעצבן מבחינתה כאשר כמעט 8 שנים היא לא מצליחה לנצח את מכבי תל אביב בבית במשחק ליגה. הניצחון האחרון בליגה הושג במשחק חוץ לפני 4 שנים ובמועדון יודעים ומבינים שהגיע הזמן לעשות את זה אם רוצים לשנות את מאזן הכוחות בליגה.

ברק בכר. כאב ראש חיובי לקראת המשחק

אודות בני סלמון

אולי יעניין אותך גם?

ברק בכר: "למדנו אותם טוב ואנחנו מוכנים"

מסיבת עיתונאים מכבי חיפה – אולימפיאקוס הודעת מועדון: קהל הקוראים שלנו שמתכוון להגיע למשחק מחר, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *