חיפה מחכה לדרבי הערב 19:50 בסמי עופר

היום יערך הדרבי החיפאי ה-105 בליגה. נכון לעכשיו הקבוצות מראות כיוונים הפוכים. מכבי מגיעה ,לראשונה מזה עשור, מהמקום הראשון עם 10 נקודות מארבעה משחקים בעוד הפועל מגיעה מהתחתית עם נקודה אחת בדיוק כמו לקבוצה במקום האחרון.

מכבי חיפה תגיע לדרבי כאשר היא חייבת להמשיך ולנצח כדי לשמור על המקום הראשון, להחדיר ביטחון ואמונה שהפעם הם מסוגלים ללכת עד הסוף. אבל יש גם המון דברים שהקבוצה תהיה חייבת לשנות אם היא רוצה לצאת מהמשחק עם 3 הנקודות. ראשית , משחק ההגנה של הקבוצה שסופגת בכל משחק, המאמן ברק בכר התייחס לכך במסיבת העיתונאים ואמר שהוא והצוות מודעים ויעשו הכל כדי לעצור את זה. הדבר השני הוא העובדה שבכל המשחקים העונה מכבי נופלת מהרגליים מהרבע האחרון של המחצית הראשונה והירידה הזאת נמשכת גם במחצית השנייה עד להתעוררות מסוימת בחלק האחרון של המשחק. הדבר הביא כמעט לאובדן נקודות מול חדרה, מכבי תל אביב ובמחזור החולף מול אשדוד.

המאמן ברק בכר טרם החליט על המערך, אך רוב שחקני ההרכב ידועים, כאשר ההתלבטות היא האם לפתוח עם שלושה קשרים באמצע (נטע לביא, מוחמד אבו פאני וחוסה רודריגז) או לעלות עם גודסווי דוניו הגנאי כחלוץ נוסף או כשחקן אגף ואז צ'רון שרי ירד לקישור. המאמן גם אינו סגור על דולב חזיזה כיוון שהוא לא נמצא בכושר טוב ובקבוצה מחכים שיחזור לעצמו.

בחלק האחורי ימשיכו לקבל קרדיט השוער,עומרי גלזר, צמד הבלמים חבשי ופלאניץ' כאשר צמד המגינים אמור להיות מאבוקה וסאן מנחם אך בכר יכול להפתיע ולהעדיף את רז מאיר על פני מאבוקה כמו את טוואטחה על פני מאיר.

הרכב משוער מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה ,אעיד חבשי ,בוגדן פלאניץ, סאן מנחם, נטע לביא, חוסה רודריגז, מוחמד אבו פאני (גודסווי דוניו), צ'רון שרי, דולב חזיזה (גודסווי דוניו) , ניקיטה רוקאביצה.

בהפועל חיפה כאמור המגמה היא הפוכה והמאמן חיים סילבס יודע שהפסד נוסף עלול לעלות ךו במשרה. הפועל חיפה קיבלה שלושה שחנים חדשים שהוקפצו ישחרות להרכב הקבוצה מה שנותן לסילבס מעט עומק. הקישור התחזק מאוד עם רוסלן ברסקי וחנן ממן – שניהם שותפים לעונת הגביע המצויינת של האדומים וכמו כן יהב גורפינקל שחצה את הכביש ויעלה עם אמביציה מטורפת להראות לצד הירוק שהם טעו לגביו.

אבל להפועל חיפה בעיות קשות במרכז ההגנה הרך שסופגת בכל משחק אך חמור מזה, מגיעים נגדה להמון מצבים ובקבוצה מקווים שעיבוי הקישור האחורי יחד עם הגנה מעובה בשלושה בלמים יספיקו לבלום את ההתקפה הטובה בארץ. בן ווהבה חזר מפציעה, יצטרף למיקי סירושטיין, שלא מגלה יכולת טובה ואליהם יצטרף לירן סרדל כבלם שלישי. גם עמדת המגן הימני בהפועל בעייתית כאשר הקפטן דור מלול נמצא בירידה ובקבוצה מקווים שחסרונו של יאניק וילדסחוט מהאגף הירוק יכהה את העוקץ ממשחק האגף המשובח של הירוקים. צמד החלוצים יהיו אגאדה וקייס גאנם שלא מגיעים ליותר מדי מצבים עד כה.

יש לציין כי כבר במשחק ההפסד האחרון מול מכבי נתניה גילתה הפועל משחק משופר לעומת המשחקים הקודמים ולכן יש בצד האדום סיבה לאופטימיות זהירה.

ההרכב המשוער של הפועל חיפה : רן קדוש, דור מלול, בן ווהבה, מיקי סירושטיין, לירן סרדל, יהב גורפינקל, רוסלן ברסקי, גל אראל, חנן ממן, קייס גאנם, ויליאם אגאדה.

אודות בני סלמון

אולי יעניין אותך גם?

ברק בכר: "למדנו אותם טוב ואנחנו מוכנים"

מסיבת עיתונאים מכבי חיפה – אולימפיאקוס הודעת מועדון: קהל הקוראים שלנו שמתכוון להגיע למשחק מחר, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *