מחמם את הלב: ילדי יחידת דיאליזה ברמב"ם יצאו ליום כיף בשלג

ארגון "לתת תקוה" ארגן יום כיף באתר החרמון לילדים המאושפזים במחלקת דיאליזה בביה"ח רות ברמב"ם

במהלך השבוע הם מחוברים למכשירי דיאליזה ומקבלים טיפולים קבועים במשך שעות. למשך יום אחד, קיבלו ילדי מחלקת דיאליזה בביה"ח "רות" לילדים ברמב"ם, הפוגה קצרה מהשגרה הלא פשוטה שלהם, ויצאו ליום כיף באתר החרמון שבצפון. מאחורי היוזמה המורכבת, עומדת ארגון "לתת תקווה", בראשותו של היו"ר יוסי שינובר, התומך בילדים חולים ובני משפחותיהם בפרויקטים שונים ברחבי הארץ.

כ-50 ילדים, משפחותיהם חברי הצוות הרפואי והסיעודי של יחידת הדיאליזה לילדים ברמב"ם ונציגי ארגון "לתת תקווה" יצאו לפעילות שתוכננה בקפידה באתר החרמון. במהלך שהותם באתר, נהנו הילדים מתחרות בנית בובות שלג בה זכו כולם בגיפט קארד, מתנתם של שי וענת עמר, מתורמי הארגון. בהמשך יצאה הקבוצה לסיור בחלק העליון של אתר החרמון, אליו עלו ברכבל, קיימו מלחמת שלג ופעילויות חורפיות מהנות נוספות. את יום הכיף, חתמו המשתתפים בארוחה מפנקת במסעדה.

צילום: מחלקת מדיה, ארגון "לתת תקווה"

"אנחנו עומדים בקשר רציף עם יחידת הדיאליזה של ביה"ח "רות" לילדים וזהו הנופשון השני שאנחנו מארגנים לילדים המקסימים", מספרת דפנה ברוורמן, מנהלת מחלקת הפילנתרופיה של ארגון "לתת תקווה", "ארגון של אירוע כזה הוא עניין מורכב מבחינה לוגיסטית, אבל מאפשר לנו להוציא את הילדים ואת בני המשפחות ליום אחד של כיף ולשבור את רוטינת הטיפולים הקשה. החיוך שעולה על פניהם כשהם מבלים ונהנים, שווה הכל".

"ההתמודדות עם מחלת כליה כרונית היא באמת לא פשוטה עבור ילדים שרוצים לעשות מה שילדים עושים", אומרת ד"ר דניאלה מגן, מנהלת יחידת הדיאליזה בביה"ח "רות" לילדים ברמב"ם, "האתנחתא הזו מהמציאות הטיפולית שלהם מאפשרת לילדים ולהורים שמטפלים בהם במסירות מסביב לשעון, לאזור כוחות, ויש לה משמעות גדולה עבור כל הצדדים".

אודות בת-אל הרמן

אולי יעניין אותך גם?

מימוש זכויות אי ספיקת כליות

מידע על מימוש זכויות והחזרי מס לחולים באי ספיקת כליות

בשנים האחרונות יותר ויותר חולים מאובחנים כסובלים ממחלות כליות שונות ובהם גם אי ספיקת כליות, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *