עמותת לב אדום- "אל תשליכני לעת זיקנה"


בימים אלו, אנו נחשפים למלחמה חדשה של המבוגרים על חייהם בבתי האבות, מלחמה שאת סופה ותוצאותיה אנחנו רואים וחווים בשבועות האחרונים.
צוותי בתי האבות עושים כל שביכולתם על מנת לשמור על חיי המבוגרים שגרים שם. בעקבות מצב זה וביתר שאת, בגלל אי ההיענות הגדולה מצד הממשלה והוואקום הקיים, צוות סטודנטים מ"עמותת לב אדום" החליטו להרים את הכפפה ולעשות מעשה.

פרויקט גיוס תרומות לרכישת ציוד מגן למבוגרים נמצא בעיצומו בימים אלה.
עמותת "לב אדום" פועלת משנת 2011 ולאחרונה, בעזרת אנשים טובים, הגיעו לכדי שיתוף פעולה לגיוס תרומות לצורך אספקת ציוד מגן הנדרש למבוגרים כגון מסכות, כפפות, ציוד מגן, ציוד סטרילי וסניטרי.
בראשו עומד אסף דובינסקי, בן 23 מחיפה, סטודנט למשפטים וממשל במרכז הבינתחומי הרצליה "בעקבות המצב העצוב והמתסכל כלפי בתי האבות בישראל, לא יכולתי להישאר אדיש ואני קורא לכם לקחת חלק מפרויקט לאומי בעל רווח חברתי שאין כדוגמתו. בעזרת חברים רבים ובשיתוף פעולה מלא עם עמותת לב אדום החלטנו לפעול למען השמירה וההגנה הראויה על המבוגרים לאור המצב המתסכל ולהגן על היקרים לנו מכל, שמשום מה, ולא ברור בכלל כיצד ומדוע? הוזנחו כל השנים, והפכו להיות ״החצר האחורית״ בחברה הישראלית מבלי לקבל את תשומת הלב הראויה והמגיעה להם. אני קורא לכם לתרום בקטנה ולעורר שינוי של ממש, שהרי הפתגם, ״אל תשליכני לעת זקנה״, אינו רק סיסמא, אלא חובתנו משכבר הימים. כל תרומה באשר היא תתקבל בשמחה, באהבה ואף תראה את כוח ההמון הישראלי שיכול להירתם לכלל האוכלוסייה, ולמבוגרים שבבתי האבות בפרט. זוהי שעת דחק ולכן עלינו להירתם למשימה. תודה לכל תרומה באשר היא וכל דרך אשר תוביל להפצת היוזמה החשובה הזו.
בעזרת תרומתכם, נוכל להמשיך לרכוש ולתרום ציוד מגן לבתי האבות בישראל ולסייע למבוגרים החשובים לנו מכל"

על היח"צ אמון משרדה של לימור כרסנטי

עמותת לב אדום מוכרת לצרכי מס.
ניתן לתרום דרך הקישור הבא:
https://www.click2give.co.il/fundraising/cHdDGfo1iV?fbclid=IwAR2oMN44G0daBwd0GN1uJiMDHQh8B_VWDT-ApTQw0m2bvN3rUoinpT2BUsk

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

קבוצת תשובה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת ג'בארין אלשייח'

קבוצת תשובה בראשותו של איציק תשובה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת ג'בארין אלשייח' בראשותו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *