קמפיין בניחוח אינסטגרם

מותג ההנעלה והלייפסטייל הבינלאומי SKECHERS עולה בקמפיין אופנה חדש לקולקציית הנוער, ברשתות החברתיות ובאתר הסחר של המותג

רשת SKECHERS משיקה קו חדש לצעירות SKECHERS TEEN עם הפנים החדשות נוי והדר זמרות, שחקניות ויוצאות תוכנית הריאליטי המרוץ למיליון. השתיים צולמו לקמפיין החדש המציג את  טרנד החליפות לצעירות. הקמפיין יתמקד בקולקציית הלבוש הכוללת מגוון של חולצות בטן, גופיות ספורטיביות, מכנסיים קצרים, חולצות טישירט בשילובי הדפסים וחצאיות A. למותג בישראל יש כיום כ- 15 חנויות מתוכן שלוש חנויות אאוטלט ברחבי הארץ.

רוח אינסטגרמית. נוי והדר
צילום: עומרי רוזנגרט

מנכ"לית החברה עדי מוליוב מסרה: "בעולם שכולו סובב סביב הרשתות החברתיות והטרנדים, בחרה הרשת לאמץ שפה אופנתית, אינסטגרמית וליצור פרסומת ברוח צעירה. שמחנו לצרף לקמפיין את האחיות התאומות נוי והדר שמתאימות לערכי המותג ומציגות את הקולקציה בצורה הטובה ביותר המשלבת טרנדיות, נוחות, אופנתיות והרחבת הקו לצעירות".

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

אוברולים לתינוקות

אוברולים ממותגים לתינוקות – הלהיט שמחמם את החורף!

אנחנו אומנם מתקרבים לתקופת האביב ועדיין מזג האויר הוא מתעתע, בעיקר בבקרים ובערבים ולכן כל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *