שחף אבטחה- נוסקים לעידן חדש

מעל 30 שנות ותק מיתגו את "שחף אבטחה" כחברה המובילה בארץ בתחום אבטחה ומיגון. שחף חיו, האיש שמנהל את אימפריית 'שחף אבטחה' לא מסתפק בזה ולוקח את החברה לשלבים נוספים, באמצעות כניסה והוספה של שירותים חדשים ומתקדמים, חלקם טכנולוגיים בתחום, עבור גופים מובילים בארץ ובעולם.

בראש חברת "שחף אבטחה" עומד שחף חיו, בן 39, נשוי+2 ילדים, גר בחיפה
בעל ניסיון עשיר בשיווק וניהול עסקי, עם עבר מאתגר מאוד בשירות צבאי בו כיהן בקבע כראש לשכתו של מפקד עוצבת הגליל (בירנית) אלוף (במיל') מאיר כליפי אשר הכילה, בין היתר, עבודה שוטפת מול הצמרת הפיקודית של צה"ל, מיד לאחר הנסיגה מלבנון.

קרדיט צילומים צוותי יבשה וים- תומר בן שטרית

מזה כעשור עומד בראש חברת שחף אבטחה ומוביל מהלכים חדשים פורצי דרך בעולם האבטחה והמיגון שהחברה לא הכירה קודם, ביניהם:
אבטחה בסייבר – תחום חדש לארגונים בינוניים וגדולים באמצעות הפעלת מוקד MSSP לניטור מתקפות סייבר.
אבטחה באמצעות רחפנים- לצורך ייעול בקרה ופיקוח על מרלו"גים, מפעלים ואירועים אשר מאפשרים אבטחה יעילה וחכמה ממעוף הציפור באמצעות שידור ישיר ומוקלט.

חברת "שחף" אבטחה אשר נוסדה ב- 1989 ע"י אביו של שחף, סמי חיו, מציעה לשוק האזרחי סל בטחון שכולל חדשנות ומהפכניות במגוון שרותיה, פתרונות לשירותי אבטחה, חקירות ומודיעין, ייעוץ ביטחוני, ניקיון ותחזוקה ואף שרותי מוקד ומיגון אלקטרוני נרחב הפעיל עבור גופים שונים ברחבי העולם.
ב"שחף" פועלים בהתמדה לקשר רציף עם לקוחותיה לרמת איכות ויעילות מקצועית, מתוקף היותה מנוהלת ע"י פורום צוותי מנהלים בעלי עבר בכוחות הביטחון. המנהלים בארגון, כאמור בעלי עבר עשיר בכוחות הביטחון, עומדים לרשות הלקוח בייעוץ הכוונה ובניית תיק אבטחה מקצועי בהקפדה מרבית.
ההקפדה וההתמדה על הטיב והמצוינות ברמה האנושית היא שהפכה את "שחף" לחברה מתמחה בפתרונות בביטחון והמיגון השוטף, בסיוע טכנולוגיות ואמצעים מהמתקדמים ביותר.
צוותי האבטחה מיומנים לאחר הכשרה ייעודית, הכשרת הצוותים התואמת את צרכי הלקוח ועומדות בהתניות משטרת ישראל, לרבות שמירה על כשירות ורענונים.

קרדיט צילומים צוותי יבשה וים- תומר בן שטרית

החברה מונה כיום 6 סניפים וכ-1,500 עובדים הפעילים בכל רחבי הארץ, מול גופים גדולים כגון שופרסל, רכבת ישראל, עיר דוד, אגד, דואר ישראל ועוד.
על היח"צ לשחף אבטחה אמון משרדה של לימור כרסנטי.


שחף אבטחה- סניפים:
חיפה (ראשי)- חלוצי התעשייה 47 חיפה, סניפים נוספים בירושלים, נתניה, רמת-גן, ב"ש ועפולה. טל' מוקד 1-700-700-708

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

יועץ פיננסי בחיפה

בניית אסטרטגיית פעולה עסקית מצליחה

ניהול פיננסי יעיל הוא המפתח להצלחה של העסק, ולעיתים קרובות דורש ידע מתקדם בנושא. המציאות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *