תורת האינסטוש

העולם של הצעירים מתנהל היום באינסטגרם. אם גם הפרופיל שלכם מושקע עם תמונות איכותיות ותגובות גולשים, אך עדיין לא מגיע לרמת עוקבים שאתם שואפים אליו, כדי שתמשיכו לקרוא

אינסטגרם היום היא הרשת הכי פופולרית והכי נחשבת בקרב קהלי יעד רבים וזאת בגלל שהיא מובילה מבחינת שפתית, מיתוגית וויזואלית. אז נכון, כוכבי רשת וידוענים מצליחים להשיג מליוני עוקבים שמגיבים להם, עוקבים אחריהם בתדירות יומיומית, ולמעשה הם מייצרים עבורם קהילה לכל דבר ועניין, האינסטגרם למעשה יוצר סוג של מדיה דיגיטלית בפני עצמה הפונה לקהל מעריצים.

כמה נתונים שתרצו לדעת על אינסטגרם: 

בישראל משתמשים באינסטגרם כ-70 אחוזים מבני הנוער, בין הגילאים 12-18. כידוע, אינסטגרם היא הרשת החברתית המועדפת עליהם, לכן אין כל פלא שגם אתם קמתם בבוקר והחלטתם שאתם רוצים להיות מובילי דעה או אושיית רשת וגם להגדיל משמעותית את כמות העוקבים שלכם באינסטגרם. אז כן, לרשת הזאת יש פוטנציאל עסקי אדיר שיכול להביא לכם בקלות לקוחות חדשים.

התמדה יוצרת הצלחה באינסטגרם: 

זכרו שכמו בכל דבר גם כאן דרושה התמדה רבה, עבודה קשה ועקביות זה שם המשחק. אם תעבדו לפי כל הכללים של הרשת הזו, תמצאו את עצמכם מהר עם מאגר של עוקבים, שמעריך אתכם ומחכה שתעלו פוסט לסטורי או לפיד שלכם!

איך עושים את זה. אינסטגרם
צילום: פריפיק

כמה טיפים שיעזרו לכם במשימה:  

  1. בחרו מי הפרסונליות שאותה אתה מייצגים – כלומר בחרו את הדמות שאתם רוצים לייצג, הגדירו מהי מטרת העל שלכם, האם אתם אושיית אופנה? האם אתם מעצב? אושיית דיגיטל או אושייה טכנולוגית?
  2. העלו בתדירות יומית ובאופן עקבי תמונות אותנטיות מחיי היומיום שלכם, אותן תוכלו לקשט עם אינספור אפליקציות שנועדו לכך.
  3. מהי התדירות הרצויה? אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו. אם אתם רוצים לקדם את העסק, עדיף בתדירות יומית וזאת כדי שהעוקבים שלכם ידעו שיש שם מישהו שמנהל את כל הפעילות בפרופיל שלכם!
  4. השתמשו בהאשטגים # (תגיות) – באינסטגרם חשוב להשתמש בהאשטגים מעולמות התוכן שלכם, גם בעברית וגם באנגלית. יש המון אפליקציות שמייצרות רשימות האשטגים ייעודיים לפי תחומים, זכרו שמותר עד 30 האשטגים בכל פוסט!
  5. שם המשחק באינסטגרם הוא אינטראקציה לקידום ושיווק עם הגולשים ויצירת אותנטיות, אז למי אתם מחכים? צרו אינטראקציה עם העוקבים שלכם באמצעות פנייה ישירה בסטורי, סקרים ושאלות גולשים. אם אתם מנהלים מותג מוכר רצוי שתנהלו פעילויות מסחריות כמו תחרויות שיגדילו את העניין סביב המוצרים שלכם וייצרו סביבת שיח ודיאלוג שימשוך (כן, כן) עוקבים חדשים.
  6. צרו מעגל עסקים בקידום אתרים המפרגנים אחד לשני באמצעות קבוצת פייסבוק או קבוצת וואטסאפ ייעודית לכך, רשתות חברתיות הן ויראליות וכך תגדילו לאט לאט את קבוצת העוקבים שלכם.
  7. הגיבו גם אתם לפרופילים שמעניינים אתכם, פרגנו בלייקים ועקבו אחרי פרופילים זה יוצר אהדה אוטומטית גם לכם.

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

יועץ פיננסי בחיפה

בניית אסטרטגיית פעולה עסקית מצליחה

ניהול פיננסי יעיל הוא המפתח להצלחה של העסק, ולעיתים קרובות דורש ידע מתקדם בנושא. המציאות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *