תעלו מדרגה – יתרונות של מיטת קומתיים לילדים

ילדים אוהבים להיות יחד – עם אמא ואבא, עם האחים ועם חברים. הם אוהבים לשחק יחד, לריב, לצחוק וגם כמובן לישון. שינה בחלל משותף מרגיעה את הילד ומאפשרת להורים ערב שקט. כשאנו חושבים על השינה של ילדנו אנו חושבים על מיטות ילדים ואולי אפילו על מיטה לכל ילד בחדר. אך מה אם אנו רוצים שילדינו יישנו שניהם בחלל אחד, בין אם למען חיזוק הקשר ביניהם או מטעמים פרקטיים. בשביל זה המציאו את מיטות הקומתיים.

מיטת קומתיים היא מיטה המחולקת לשני מפלסים – עליון ותחתון היא מספקת פתרון נוח ופרקטי שיאפשר לילדיכם חוויית שינה חיובית, ולכם ההורים – ערב ולילה שקטים.

אז למה בעצם כדאי לנו לרכוש מיטות קומתיים עבור ילדינו?

ראשית ישנם יתרונות פרקטיים בולטים ברכישת מיטת קומתיים. מיטת קומתיים היא בעצם שתי מיטות ילדים שתופסות בחלל החדר מקום של מיטה אחת. למי מאיתנו לא חסר מקום לאחסון בחדר הילדים או בבית בכלל? לכן, מיטת הקומתיים היא פתרון אידיאלי המאפשר להוסיף עוד ארון קטן או שידה לחדר. כמו כן, המיטה אידיאלית לזוג צעיר עם שני ילדים קטנים שיכולים להרשות לעצמם דירת שלושה חדרים בלבד. זאת, משום שהיא מאפשרת לשני ילדים להתגורר יחדיו בחדר משותף, ולהרוויח את החלל של החדר עבור משחקים כאילו הייתה בו רק מיטה אחת.

יתרון חינוכי במיטת קומתיים

מעבר ליתרון הפרקטי שברכישת מיטת קומתיים, קיים גם ערך חינוכי חיובי בבחירת ההורים במיטת קומתיים. מדוע? משום שהילדים לומדים לחלוק. המיטה משותפת לשני אחים או אחיות. הם צריכים לבחור מי יישן למטה ומי יישן למעלה, הם יכולים להחליף לעיתים על מנת שכל אחד יהיה מרוצה. לדוגמה, אם חבר מגיע לישון אצל הילד שישן דווקא למעלה, הוא יבקש יפה מאחותו להחליף עמו, וזו תלמד להתחשב באחיה כאשר הוא זקוק לסיוע והתחשבות. כך בעצם, ההורים שקונים את מיטת הקומתיים לילדיהם, על הדרך גם מלמדים אותם שיעור בחלוקה ובשותפות.

כל ילד חולם על מיטת קומתיים

מיטת קומתיים נראית לילדנו תמיד כחלום. לישון למעלה מעניק תחושה מיוחדת לילד שיכול לדמיין שהוא ישן במטוס. לעומת זאת, הילד שישן בקומה התחתונה יכול ליהנות ממשחק יצירתי על המיטה, מיצירת סוג של אוהל בחלק התחתון, או סתם מהכיף של לפטפט עם אחיו בין הקומות. כך, מיטת הקומתיים מעניקה ייחודיות מסוימת לחוויית השינה עבור ילדים.  

לסיכום, מיטת קומתיים הינה פתרון אידיאלי עבור חדר ילדים. זאת, גם עבור ההורים וגם עבור הילדים. עבור ההורים, מדובר בפתרון פרקטי ולעיתים אף חסכוני יותר, המאפשר שינה של שני ילדים יחד בחדר ובכך משיגים חיסכון בחדר והגדלה של שטח המשחק בחדר הילדים. עבור הילדים, מדובר בחלל יצירתי למשחק, באמצעי חיובי ליצירת קשר טוב עם האח או האחות, ובדרך יצירתית ללמוד על שיתוף פעולה ועזרה לאחר.

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

מתנות יוקרתיות – מארזי השוקולד לאירועים מושלמים

שוקולד פרלינים מהווה חלק מהאמנות של עולם השוקולד. מארזי פרלינים הפכו לסמל של יוקרה בכל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *