אב חשוד במתן סמים לילדיו

בית משפט השלום בחיפה האריך ביומיים את מעצרו של אב החשוד שהדיח את ילדיו לשימוש בסמים והורה למשטרה לזרז את החקירה על מנת להימנע ממקרה של תלונת שווא.

החשוד נעצר לאחר שאשתו הגישה נגדו תלונה שהוא מדיח לפחות שניים מששת ילדיו לשימוש בסמים. על פי התביעה המשטרתית, מדובר במספר רב של מקרים שבוצעו בחודשים האחרונים. התביעה המשטרתית ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד בשמונה ימים לצרכי חקירה.

האישה מעלילה. עו"ד תומר נווה
צילום: יח"צ

סניגורו של החשוד, עו"ד תומר נווה, טען בבית המשפט כי מדובר במקרה שבו אשתו של החשוד מעלילה עליו עלילת שווא. לדבריו, האשה הגישה נגד בעלה תלונה דומה בעבר והוא נחקר ושוחרר. עו"ד נווה ביקש מבית המשפט להורות על בדיקת פוליגרף לחשוד ולאשתו על מנת להוכיח שמדובר בעלילת שווא.

השופט אהרון שדה, ציין בהחלטתו כי העבירות המיוחסות לחשוד הן חמורות ביותר אך "מאידך גיסא, מדובר בתיק הנוגע ליחסים בתוך המשפחה, וכבר היו דברים מעולם, בהם התברר, כי נעשה שימוש בילדים על מנת "לסגור חשבונות" עם בן הזוג". השופט החליט להאריך את מעצרו של החשוד ביומיים בלבד, על מנת לאזן בין חומרת העבירות המיוחסת לו לבין האפשרות שמדובר בתלונת שווא. כמו כן הורה השופט למשטרה לזרז את החקירה.

בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על פרטי חשוד ובני משפחתו.

אודות דורון גולן

אולי יעניין אותך גם?

איפה מתגרשים? מה סמכות בית הדין הרמי או בית המשפט לענייני משפחה

איפה מתגרשים? מה סמכות בית הדין הרבני ובית המשפט לענייני משפחה

האם יש שוני בין הערכאות בבדיני גירושין בין בית הדין לענייני משפחה לבין בית הדין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *