אהבה בשחקים הובילה לבית משפט למשפחה

האישה חשפה שהנסיעות של בעלה לאירופה קשורות בזהות המאהבת, דיילת באחת מחברות התעופה הגדולות בעולם

איש עסקים מתחום היהלומים עומד בימים אלו בפני תביעה בבית המשפט לעינייני משפחה לאחר שאשתו הבינה שהנסיעות התכופות לאירופה משלבות עסקים ויחסים עם המאהבת שעובדת כדיילת בחברת תעופה.

מדובר בבני זוג שנישאו לפני כעשרים שנה והבעל עוסק ביבוא ושיווק אבני חן ויהלומים בכל אירופה. עיסוקיו חייב אותו לצאת לפחות פעם בחודש לחו"ל ובלא מעט מהנסיעות אשתו התלוותה אליו. עד שלדבריה התעייפה והעדיפה להישאר בארץ בעת שבעלה טס לאירופה. "שלושת ילדנו לא ראו אבא כל השנה אז חשבתי שהם צריכים לראות את האימא שלהם", הסבירה.

"בחצי השנה האחרונה,נוצר מצב שבעלי טס לפחות שלוש פעמים בחודש ליעדים שונים באירופה כל פעם ליומיים שלושה", סיפרה האישה לעורכת הדין שרין סולן. "הנסיעות הפכו לחלק בלתי נפרד מהתנהלות העסקית שלו וזה לא היה מוזר בכלל. למעשה עשרות נסיעות חלפו עד שהתחלתי לחשוד".

חשדה של האשה התעורר כשהבעל סירב לצרף את אשתו לחלק מהנסיעות, דבר שבעבר קידם אפילו בהתלהבות והיא החליטה לבדוק את המתרחש. "יום אחד ממש הפתעתי אותו באחת הנסיעות. אמרתי לו בשדה בוא נחגוג את יום ההולדת שלך בחו"ל. כבר במהלך הטיסה הבחנתי שאחת הדיילות מעניקה לנו שרות מיוחד אבל התעלמתי. במלון בגרמניה, ניצלתי רגע אחד כדי לקחת את הנייד שלו ואז ראיתי התכתבות מאד ארוכה עם אותה דיילת".

כבר במהלך שהותם בחו"ל ובעלה השיב בקור רוח, "מדובר בהתכתבות בענייני עבודה". עם שובם ארצה, האישה שכרה בלש שבחלוף שבועיים הביא לה את כל הממצאים הדרושים כדי לבקש מבעלה לעזוב את הבית ובמקביל לפנות לבית המשפט לענייני משפחה ולבקש מחצית הרכוש שצברו.

ההערכה של מומחים, טוענת עו"ד סולן ובהסתמך על הידע של אשתו כרו"ח, מדובר בהון שווה ערך ל- 34 מיליון שקלים שעל מחציתו יצטרך הבעל לוותר ובנוסף לשלם לה כתובה. "התמונות לא משאירות מקום לספק מה היה סוג הקשר עם אותה הדיילת ומסבירות את נסיעותיו התכופות לחו"ל בחצי השנה האחרונה", אומרת עו"ד סולן.

אודות דורון גולן

אולי יעניין אותך גם?

איפה מתגרשים? מה סמכות בית הדין הרמי או בית המשפט לענייני משפחה

איפה מתגרשים? מה סמכות בית הדין הרבני ובית המשפט לענייני משפחה

האם יש שוני בין הערכאות בבדיני גירושין בין בית הדין לענייני משפחה לבין בית הדין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *