איזה בדיחות חמודי…..

מכבי חיפה מנצחת את מכבי נתניה במחזור סיום הסיבוב, מתבססת במקום הראשון מזה עשור ומצליחה להוציא מברק בכר אפילו ציטוט מערכון של הגשש החיוור בסיכום הניצחון, 0-2 על מכבי נתניה בעמדת הראיונות.

דולב חזיזה מבקיע את הראשון

פתיחה סוערת של הירוקים בה ראינו את מכבי חיפה לוחצת ודורסת הובילה ליתרון מבטיח בין שני שערים תוך 19 דקות, כאשר שערים נהדרים של דולב חזיזה בפעולה אישית מבריקה וניקיטה רוקאביצה, במבצע קבוצתי נפלא עם כדור על 70 מטר שמסר נטע לביא לרז מאיר (בישול שלישי לרז בשמונה משחקים), שהוציא רוחב ורוקאביצה בנגיעה הבקיע. עד לסוף הדקה ה-30 מכבי חיפה היתה וצריכה להבקיע עוד אבל זה לא צלח והמאמן הנתנייתי הגיב מייד עם שלושה חילופים מוקדמים כדי לא להתרסק מה שייצב ואיזן את המשחק לחלוטין.

ניקיטה רוקאביצה מבקיע את השני


במחצית השניה הירוקים הורידו שני הילוכים אך עדיין שלטו בקצב אבל המשחק שלהם הואט והקבוצה התקשתה להגיע למצבים מלבד לבעיטה נפלאה של אבו פאני שפגשה את המשקוף . ברק בכר הוציא את רוקאביצה באזור הדרה ה-70 ואת שאר החילופים הוא ביצע מאוחר הרבה יותר, אך בסיכום ניצחון שביעי ברצף, שער נקי מספיגה בפעם השישית העונה ומצב רוח טוב לקראת הסיבוב הבא שיחל בדיוק בשבת הקרובה מול הפועל חדרה בסמי עופר.


מכבי חיפה פותחת,זמנית, פער של 9 נקודות מהמקום השני, אך חשוב מזה הוא הפער של 11 הנקודות ממכבי תל אביב, האלופה והיחידה שיכולה לתת לירוקים פייט העונה.

משחק ההגנה היה מצויין, פלאניץ׳ המשיך במומנטום הטוב, חבשי, שהחליף את ארד בגלל צבירת 5 כרטיסים צהובים, היה מצויין, רז מאיר ממשיך במגמת ההשתפרות , שלישיית הקישור ממשיכה לתת את הטון ולהיות דומיננטית , חזיזה היה נהדר, ניקיטה כבש אל עם יותר ריכוז מסיים עם שלישיה , ושרי התחיל מצויין אך התעייף ונחלש.

בוגדן פלאניץ, עוד משחק מצויין

מכבי חיפה עם הפנים לינואר הן מבחינת הליגה והן בגזרת הרכש כדי להעמיק את הסגל ולהכין את העונה הבאה.

נטע לביא, חזר מהשעייה והיה טוב מאוד

אודות בני סלמון

אולי יעניין אותך גם?

ברק בכר: "למדנו אותם טוב ואנחנו מוכנים"

מסיבת עיתונאים מכבי חיפה – אולימפיאקוס הודעת מועדון: קהל הקוראים שלנו שמתכוון להגיע למשחק מחר, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *