"אני אוהבת לעזור לאנשים"

הנערה מישל רוזין לא חשבה פעמיים כשהשאילה את האופניים שלה לטובת חיפוש אחר כלבה. היא חשבה שכבר לא תראה את אופניה, אך במבצע חיפושים היא אותרה ואופניה הושבו

מבצע חיפושים אחר כלבת פינצ'ר שברחה מהבית, הוביל לגילוי של אזרחות טובה מצידה של מישל רוזין (15) מקרית חיים, שמבלי להסס השאילה את אופניה לטובת החיפושים.

הכלבה בל, שהתה בסוף השבוע אצל משפחת צפתי בקרית חיים ובמוצאי שבת היא ניצלה הזדמנות וברחה מהבית. מיד התגייסו כל בני המשפחה לחיפושים אחריה ברחובות קרית חיים. יפעת צפתי מספרת, שברחוב כברי הבחין אחד מבני המשפחה בנערה עם אופניים וביקש ממנה עזרה, כדי לרדוף אחר הכלבה. בקשתו נענתה ורוזין השאילה את אופניה ללא היסוס, אך כשחזר למקום כדי להחזיר לנערה האלמונית את האופניים הוא לא מצא אותה.

משפחת צפתי פתחה במסע חיפושים נוסף, הפעם אחר הנערה ובני המשפחה תלו שלטים עם בקשה לאיתור הנערה, כדי להודות לה והחזיר לה את האופניים. ואכן, ביום ראשון בלילה נמצאה הנערה. "הייתי בדרך הביתה וראיתי מישהו שרץ אחרי כלבה", סיפרה רוזין למקומי. "שאלתי אותו אם הוא רוצה את האופניים כדי לרדוף אחרי הכלבה והוא נסע איתם. חיכיתי בערך ארבעים דקות, הייתי כבר אמורה לחזור הביתה והוא לא חזר עם האופניים, אז חשבתי לעצמי שייתכן שכבר לא אראה אותם שוב".

רוזין בעצמה הבחינה ביום ראשון בערב במודעות המחפשות אחר הנערה האלמונית שהשאילה, ללא היסוס, את אופניה, לטובת חיפוש הכלבה. "ראיתי את המודעות שבהן מחפשים אותי כדי להחזיר את האופניים, התקשרתי והצגתי את עצמי".

בני משפחת צפתי השיבו את האופניים לרוזין והמטירו עליה אינספור תודות על המעשה הטוב. "אני אוהבת לעזור לאנשים", אמרה רוזין. "גם לי יש כלבה ואם היא הייתה בורחת, הייתי רוצה שיעזרו לי למצוא אותה, אבל בפעם הבאה שאשאיל את האופניים, אבקש מספר טלפון".

אודות דורון גולן

אולי יעניין אותך גם?

איפה מתגרשים? מה סמכות בית הדין הרמי או בית המשפט לענייני משפחה

איפה מתגרשים? מה סמכות בית הדין הרבני ובית המשפט לענייני משפחה

האם יש שוני בין הערכאות בבדיני גירושין בין בית הדין לענייני משפחה לבין בית הדין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *