גז מדמיע לנהגי התחבורה הציבורית

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, יחד עם ועדי העובדים בחברות התחבורה הציבורית, החליטו, כצעד ראשוני במאבק למיגור האלימות נגד נהגים – לצייד את הנהגים בגז מדמיע. בהמשך, צפויים צעדים נוספים שמטרתם לשמור על ביטחונם של הנהגים והנהגות, וכפועל יוצא מכך, לשמור על ביטחונם של הנוסעים. 

בתוך כך, בהסתדרות התקבלה החלטה לפיה בשלב הראשון נהגי התחבורה הציבורית יצוידו בגז מדמיע. ההסתדרות והוועדים יבקשו מהנהלות חברות התחבורה הציבורית לתדרך את נהגיהן כיצד לתפעל את הגז המדמיע באופן חוקי. איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות מייצג כ-7,500 נהגי תחבורה ציבורית של החברות אגד, דן, מטרופולין, והמטרונית בחיפה והקריות.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, מסר: "לא נעמוד מנגד כאשר עובדים מותקפים באלימות במהלך יום עבודתם. על כתפיהם של נהגי ונהגות התחבורה הציבורית מוטלת אחריות כבדה לשלומם של מאות אלפי נוסעים מדי יום, ולא ייתכן שבמקום להתרכז בעבודתם, הנהגים יחששו לשלומם ולביטחונם. אנו בוחנים כל העת דרכים למיגון הנהגים, אך החובה של כל הגורמים הרלוונטיים היא לשתף פעולה למיגור התופעה החמורה".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי, מסר: "ההסתדרות וועדי העובדים יפעלו בנחישות כדי להוקיע את התופעה החמורה של אלימות נגד נהגים בתחבורה הציבורית. ציוד הנהגים בגז מדמיע הינו צעד ראשוני, אך נפעל באמצעים נוספים כדי לשמור על ביטחונם של הנהגים. כבר בתקופה הקרובה אקיים התייעצויות עם יזמים בשוק, בנושא מיגון הנהגים. ההסתדרות תרתם ליישום מהלכים למיגון הנהגים ואף משתתפת במימונם, אך בד בבד אנו מקווים שמשרד התחבורה יירתם אף הוא לנושא חשוב זה, הן באמצעות חקיקה והן באמצעות מימון המיגון לנהגים".

אודות דורון גולן

אולי יעניין אותך גם?

יש חשמל באוויר בכל פעם שמביטים בה, הכירו את קיה נירו החדשה

https://youtu.be/MzKEaBpZ8XI תשכחו מכל מה שהכרתם, היא הולכת לשבור לכם את הלב בשנת 2016 קיה נירו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *