גלגל המזל / עדינה אור

למי עדיף להסתגר השבוע עד יעבור זעם, מי יצטרך דווקא לצאת מהבית ומי יקבל ביקור מפתיע מהעבר? תחזית אסטרולוגית בין התאריכים  05/12 – 29/11

עדינה אור
צילום: רוני יחזקאלי

מזל טלה  20/4  – 21/3  

בני מזל טלה נכנסים לשבוע אינטנסיבי ומלא פעילות בכמה תחומים יותר שקולים ומפוקסים. יש לכם נטייה ורגישות באזור הבטן, משהו מתחיל להתעורר אצלכם בפנימיות אתם עובדים יותר בשיתוף פעולה בעבודה ועם בני המשפחה וזו הדרך הטובה ביותר שלכם השבוע להשיג את מטרתכם. בסופ"ש תוזמנו לחברים ולפנויים ביניכם מצפה היכרות עם בני המין השני, הנוכחות שלכם בשטח בולטת ואי אפשר להתעלם מכם. יום ראשון טוב לחדש קשרים מהעבר ויום שני תפגשו עם בני משפחה קרובה למסיבה אינטימית. יום שלישי מעט יום לא נוח יש עצירה קלה מאוד קחו אוויר יש לכם נטייה להסתגרות. ימי רביעי וחמישי מצפה לכם עבודה רבה לסיום הפרויקטים שעומדים על הפרק שוב עבדו בשיתוף פעולה עם האחרים ורק תרוויחו מכך. ימים טובים להשקעות והימורים: חמישי.

מזל שור 20/05 – 21/4

חפשו אנשים שאוהבים אתכם, פתחו את ליבכם ותראו את הדברים באור הנכון. סערת רגשות תלווה אתכם במשך השבוע. קשר נוסף מערער אתכם וקשה לכם להתנתק ממנו. בסופ"ש תהיה אווירה נוחה ונעימה, נצלו זאת כדי לחזק את הקשר הקיים. יום ראשון הוא יום של קבלת החלטות לא קלות במקום העבודה, מופעל עליכם לחץ לסיים דברים דחופים. ביום שני מצב הרוח ישתפר ותקבלו בשורה בתחום הקרירה וביום שלישי יש עבודה רבה – שנסו מותניים והוכיחו את היכולות שלכם יש בכם. בימי רביעי וחמישי הישארו בסביבות הבית, מישהו מהמשפחה או חבר קרוב במיוחד יזדקק לכם, היו שם בשבילם וזו תהיה הזדמנות נפלאה לצאת קצת מריכוז עצמי, תוך כדי נתינה לאחרים. ימים טובים להשקעות והימורים: שני.

מזל תאומים 21/6 – 21/5

בני מזל תאומים מתחילים ליישם את כל מה שהם למדו לאחרונה, אתם יותר בטוחים עצמכם ויש גם השפעה על הסביבה שמפרגנת אתכם. הביטחון שצברתם מתחיל לתת את אותותיו במהלכים שאתם עושים או תעשו השבוע. סופ"ש הוא זמן טוב לבלות עם בני המשפחה הקרובה בבית. לפנויים ביניכם תוזמנו לבילוי מחוץ לבית במקום רחוק ואל תסרבו להזמנות כשיגיעו. ימי ראשון ושני – אל תיכנסו לשאננות, המשיכו בצניעות לקדם את עניינכם. ביום שלישי מפגש עם חברים טובים, תוזמנו לאירוע. ביום רביעי, חבר מהעבר שהייתם בנתק הרבה זמן יפתיע בביקור. ביום חמישי מצב רוח טוב ותהיה זרימה של דברים, התקשורת שלכם השבוע תהיה מעולה, נצלו אותה כדי לדחוף פרויקטים, גם בתחום החברתי ובתחום הקריירה. ימים טובים להשקעות והימורים: שלישי.

מזל סרטן 22/6 -22/7  

לבני מזל סרטן השבוע ההוצאות יהיו גדולות. אתם מוציאים כספים במקום הלא נכון בלי חשבון וקשה לעצור אתכם, היו בתשומת לב. בסופ"ש מצב הרוח כבד וחסר אנרגיה, בלו יותר עם עצמכם לחשבון נפש, הישארו בבית אתם לא מפסידים שום דבר חשוב ויכולים להעניק לעצמכם שקט, הדבר שאתם זקוקים לו להמשך. ביום ראשון תוזמנו לביקור אצל חברים ותהיו במצב רוח טוב. ביום שני מצפה לכם עבודה רבה ותהיו מלאי מרץ ואנרגיה וביום שלישי, צאו מעט מן השגרה וצאו לבלות עם בני הזוג או חברים שאתם אוהבים במיוחד. ימי רביעי וחמישי הם ימים טובים להרחבת האופקים, התענינו בקורסים באזור המגורים שלכם, השלימו חומר שלא נלמד או נשכח, זה הקיום האמיתי שלכם השבוע. ימים טובים להשקעות והימורים: שני.

מזל אריה 22/8 – 23/7

בני מזל אריה בסימן של פיתוח והתרחבות בכל תחומי העשייה, האופטימיות והביטחון מקנים לכם מעמד טוב יותר. אתם צריכים לתת יותר את דעתכם בנושאים כספיים, לארגן אותם ולסגור קצוות שנשארו פתוחים. לכן מה שמומלץ לכם בשבוע זה  להרפות ולהאמין בעצמכם ולא לתת לאף אחד לערער אתכם. בסופ"ש סערת רגשות קלה עם בני הזוג תלווה אתכם ותעבור במהרה, שמרו על הבריאות ואכלו אוכל בריא ומאוזן. במוצ"ש חברים יגיעו לביקור. ביום ראשון יש לכם נטייה לשיפוטיות וביקורתיות עם חברים לעבודה, שימו לב לרגישות באזור הבטן. ביום שני מצפה לכם נסיעה מחוץ לעיר הקשורה לבני המשפחה. ימי שלישי עד חמישי – קחו אוויר, האטו מעט את הקצב ולכו לעשות דברים שאתם אוהבים. ימים טובים להשקעות והימורים: חמישי.

מזל בתולה 22/9 – 23/8

בני מזל בתולה בתחומים רבים בחיים השבוע יש הנעה טובה, בעבודה אתם נכנסים בשבוע זה לפרויקטים חדשים ולתקופה חדשה ומאתגרת, תתחילו ליישם את מה שלמדתם וזה ייתן דחיפה לקריירה שלכם ויקל על הזרימה על מכשולים שיצוצו. בסופ"ש ההוצאות הכספיות גבוהות, אתם צריכים להיות יותר מפוקסים לגבי בזבוזי יתר. מצפה לכם גם נסיעה מחוץ לעיר לביקור קרובי משפחה. ימי ראשון ושני הם ימים של התחלות חיוביות, ראיונות עבודה ברקע, תרגישו מחוזרים גם בתחום הרומנטי. ביום שלישי מצפה לכם השתלמות וביום רביעי, חבר מהעבר יצור אתכם קשר, צפו לביקור של קרוב משפחה אצלכם בבית. ביום חמישי הישארו בסביבות הבית למנוחה, לסדר וארגון מחדש של דברים חשובים שהוזנחו בזמן האחרון. ימים טובים להשקעות והימורים: רביעי.

מזל מאזניים 23/10 – 23/9  

בני מזל מאזניים נכנסים לשבוע פורה, מאוזן ומלא עניין. בתחום הכספי תתחילו לקצור את הפירות שעמלתם עליהם לאחרונה. בתחום הזוגי תרגישו יציבים ובטוחים וזה נותן לכם אנרגיה ואוויר לפעול ולהתפתח. בסופ"ש תהיו מחוזרים, אתם מרגישים טוב עם עצמכם ותוזמנו לאירועים, רצוי לא לדחות את ההזמנות. ביום ראשון הישארו בבית למנוחה. יום שני לחלק מכם מצפה נסיעה הקשורה בעבודה. ביום שלישי תקבלו בשורה הקשורה בכסף וביום רביעי הרגישות והפגיעות יהיו גבוהים מהרגיל, זה גם יום של עיכובים ודחיות, קחו לתשומת ליבכם ולא להתרגש מזה יתר על המידה, גם כאן פעלו מן ההיגיון ולא מהרגש. יום חמישי הוא יום טוב לחזק את הזוגיות, ליזום ולהפתיע, אתם תקבלו יותר מאשר תתנו. ימים טובים להשקעות והימורים: שלישי.

מזל עקרב 21/11 – 24/10

בני מזל עקרב נלהבים לגבי פרויקטים חדשים, אבל עדיין צריכים וחייבים להגן ולשמור על אינטרסים ישנים במקום העבודה. בסופ"ש – בעיות כספיות מהעבר, שרידים אחרונים שאי אפשר לברוח יותר ואתם צריכים לסגור קצוות. נסיעה  מחוץ לעיר לטיול יכולה לתת לכם מנוח ולאורר את המחשבות הטורדניות, סעו בזהירות ותיהנו מהדרך. ביום ראשון תקבלו הצעה למגורים משותפים וביום שני הנוכחות שלכם בשטח בולטת לפנויים, היכרויות עם בני המין השני צפויות גם במקום העבודה. ביום שלישי חבר מרחוק יגיע לביקור ויום רביעי הוא זמן טוב לעשות סדר וניקיון, לזרוק ולארגן דברים ישנים שתופסים לכם מקום בנפש ובבית. ביום חמישי אורחים יגיעו לביקור, האווירה תהיה טובה ופתוחה, חלק יפגשו עם חברים מהעבר הרחוק כדי ללבן בעיות שהיו בעבר. ימים טובים להשקעות והימורים: שני.

מזל קשת 22/11 – 21/12

בני מזל קשת עלולים להיות במצב של בלבול וחוסר בטחון בזוגיות, אתם חסרי שקט ונסערים, אתם מוצפים באינפורמציה שבאה ממקום של צרות עין של האחרים ושמועות. הרגשה הזו תלווה אתכם עד יום שני או שלישי. חוסר שביעות רצון בולטת אצלכם ואתם נהפכים ללא נעימים, לאנשים הלא נכונים. בסופ"ש הישארו בסביבות הבית, יש לכם נטייה לסבול מכאבי בטן, הרגשות עובדים אצלכם בטורים גבוהים שלא לצורך, תנו לראש לנוח. ימים ראשון ושני מצפה לכם עבודה רבה, אתם תצטרכו להחליף מישהו. ביום שלישי מצב הרוח משתפר, הכול מתבהר לכם ואתם נעשים יותר רגועים לגבי חששות שליוו אתכם. בערב אורחים מרחוק או מהעבר יגיעו לביקור. יום חמישי תקבלו הצעה למיסוד וחיזוק של קשר חדש. ימים טובים להשקעות והימורים: שלישי.

מזל גדי 20/1 – 22/12

בני מזל גדי יקבלו השבוע סיכוי לתחום חדש, אתם מאד אוהבים חידושים ואתגרים. תהיו ביתרון בנושא התעסוקה, מדובר יותר על רווח מקצועי, אמנם תהיו יותר שבעי רצון, אבל אל תספקו בכך, צאו יותר מעצמכם למרות העיסוקים הרבים, תנו גם לאחרים ותרמו את מרצכם ויכולתכם לאחרים ובעיקר לקהילה בה אתם חיים. החושים שלכם והאנרגיה הרוחנית תהיה גבוהה מהרגיל. בסופ"ש תהיו מחוזרים מבני המין השני ולפנויים מצפה היכרות. אלו שנמצאים בזוגיות תקבלו הצעה למיסוד הקשר, בנוסף צפויים לכם אורחים מרחוק ובני משפחה. ימי ראשון ושני טובים להרחבת האופקים, תוזמנו לקורס קצר שיקדם אתכם. ביום שלישי הישארו בסביבות הבית וביום רביעי מצפה לכם נסיעה מחוץ לעיר. ביום חמישי לחלק מכם מצפה התחלה של קריירה חדשה. ימים טובים להשקעות והימורים: ראשון.

מזל דלי 18/2 – 21/1

בני מזל דלי נכנסים לשבוע של עשייה ויצירת קשרי עבודה חדשים, שומרים על איזון נכון ולא מאבדים את הראש. אתם נכנסים לתקופה שבה התקשורת שלכם טובה וזה ייתן ביטוי בתחומי העבודה והחברה שלכם, תוכלו לדחוף פרויקטים שנתקעו. השבוע אתם יותר מפוקסים בעבודה ויודעים מה בדיוק הכיוון שעליכם ללכת. בסופ"ש תוזמנו לבילוי אצל חברים או מחוץ לעיר, זה זמן טוב לחזק את הזוגיות בה אתם נמצאים, הפתיעו את בני זוגכם. ביום ראשון מצפה לכם נסיעה מחוץ לעיר וביום שני, חבר מהעבר יחדש אתכם קשר. ביום שלישי הישארו בבית לשקט ומנוחה, ארגנו את המחשבות ואל תתנו לאף אחד להסיח את דעתכם מהמטרות. יום רביעי הוא זמן טוב לאיכות ופנאי וביום חמישי תוזמנו לאירוע. ימים טובים להשקעות והימורים: רביעי.

מזל דגים 20/3 – 19/2

בני מזל דגים נמצאים בשבוע לא פשוט, כל קושי כלכלי קטן מוציא אתכם משלווה, הימנעו מהתחייבויות כספיות זה יכול להתברר כמעמסה גדולה מאוד בעתיד, כשתצטרכו להחזיר. יש לכם נטייה להתפזר וחבל העקשנות שלא מוסיפה. בסופ"ש תוזמנו לחברים טובים, אל תדחו את ההזמנה. במוצ"ש הרבה בעיות שמטרידות אתכם ולא נותנות לכם מנוח, רצוי להיות בסביבה אוהדת. ביום ראשון מצפה לכם קורס קצר או השתלמות. ביום שני הרגשת כבדות וחוסר אנרגיה, זהו זמן טוב למנוחה. ביום שלישי מצפה לכם נסיעה מחוץ לעיר, ביום רביעי חבר מעבר לים או מבני המשפחה יצור אתכם קשר וביום חמישי, לחלק מכם מצפה נסיעה למקום רחוק. האזור הרגיש אצלכם השבוע בעצמות ובשרירים. ימים טובים להשקעות והימורים: ראשון.

עדינה אור היא אסטרולוגית בכירה, מתקשרת, פרפסיכולוגית ומדיום. www.adinaor.co.il 053-6238767

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

גלגל המזל / עדינה אור

מי יכיר השבוע את אהבת חייו, מי יחזור לספסל הלימודים ואיזה ימים השבוע יהיו טובים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *