גלגל המזל / עדן הודיה כהן

למי צפוי לחץ, מי עומד להכיר אהבה מעניינת ומי יחזור לאהוב מן העבר. הורוסקופ בין התאריכים 5.9.2019 – 12.9.2019

עדן הודיה כהן
צילום: דורון גולן

בתולה – מזלות אדמה יקרים, כמה קשה לכם שאתם לא בשליטה וכמה לא טוב לכם בענייני זוגיות, פרידה שנמשכת מזה זמן לא מבוטל, מוצאת היענות וגישה אחרת, העבר חוזר בגדול וקורא לכם לפעול בחוכמה, דיוק ומחשבה. התחום התעסוקתי מקבל יותר ביטחון, אל תחששו, תעזו, זו השנה שלכם!

מאזניים – אתם לוהטים, מעניינים, מרתקים, מבינים שיח בקלות.
היכרות מעניינת עם אדם, במקום לא צפוי, תוליד תקופה חדשה ומעניינת. זהו זמן טוב להתחבר לאנשים הנכונים ולהיפרד מאנשים הלא נכונים.
אתם שופעים קסם בכל מקום ואנשים נמשכים אליכם כמו אל מגנט, נצלו הזדמנות מעניינת לטובתכם.

עקרב – מצב הרוח שלכם לא בשיא, מה שבטוח הוא, שיש קושי בקבלת החלטה חשובה בחייכם וזה מה שמפעיל אתכם. אדם קרוב מנסה לעזור לכם ואתם תוקפים אותו, תנסו להיות פחות אימפולסיביים ותמצאו מקום מעניין להגיע להחלטות. לזוגיים ביניכם – חלה הידרדרות במערכת היחסים, תתחילו לדבר ולא לשמור בבטן כמו כל עקרב טיפוסי. תיאום ציפיות יסכל דרך מייגעת מיידית.

קשת – אתם הרפתקניים, מסתכלים על הטוב בכל דבר. אתם אנשים עם אמונה חזקה ושמירה אלוהית, אך יחד עם כל זה, משהו חסר לכם ואתם לא שלמים. לא טוב לכם במערכת יחסים קיימת, ייעוץ זוגי יעשה אתכם חסד. קשר מהעבר חוזר ומשאיר המון סימני שאלה.

גדי – אתם חווים תקופת לחץ בכל מסגרת אליה אתם מחויבים. אתם טוטליים וראויים להערצה. גדי יקר, חוויתם שנה לא פשוטה, שנה עוצמתית ורצופת מכשולים, אך יחד עם זאת, קיבלתם תובנות מעניינות, לקראת שנת 2020 תרגישו נחיתה ורוגע בהיבט הכלכלי שחשוב לכם וישאיר אתכם על הקרקע. בזוגיות – לפנויים ביניכם קיימת אפשרות להכיר באירוע אליו תוזמנו, תגיעו נוצצים.

דלי – אתם בדילמה קשה במערכת יחסים/נישואין, לא קל לכם ואתם לא מצליחים להבין איך לצאת מזה. תהיו חייבים להתפשר, אחרת תמצאו את עצמכם לבד. לפי שנמצא במצב לקראת קניית נכס, אנא מכם, לפני החתימה על החוזה, קראו את האותיות הקטנות והתייעצו עם איש מקצוע.

דגים – קשה לכם להוציא את שעל לבכם, אתם סגורים מדי ולא נותנים מקום לנפש. מומלץ להוציא את הרגשות החוצה דרך כתיבה, שתשחרר אתכם ותמנע תחושות של עומס פנימי. עבודה – מי שמחפש עבודה ימצא משהו זמני בלבד. חשיבה על לימודי תעודה תעשה עמכם חסד. בתחום הרומנטי – העבר מעניין אתכם יותר מכל דבר אחר, תרפו ממנו כי הוא לא יחזור.

טלה – היכולת שלכם להתמודד עם המון דברים לא מפליא, זה ידוע שיש בכם קסם ויכולת וורבלית מעניינת, ולכן תכירו אנשים חדשים בחייכם, שיכניסו לכם אור ושלווה. משהו בזוגיות שמציק לכם מאוד, יגיע לפיתרון בקרוב, זה הזמן לעצור ולקחת נופש לעצמכם.

שור – הטעויות שעשיתם בזוגיות גרמו לכם להבין לא מעט השנה הזו, אל פחד, קשר חדש יכנס לחייכם, החל מחודשים ינואר-פברואר 2020. אם אתם נמצאים בקשר מחייב, מעניין ונסתר, תסתכלו על חצי כוס המלאה ותמשיכו קדימה. בעבודה ייתכנו שינויים במקומות עבודה קיימים. מחפשי עבודה יוכלו למצוא בתוך 3 זמנים (יום, שבוע, חודש) מקום עבודה חדש לטווח רחוק.

תאומים – אתם מוטרדים בנושאי עבודה, אך לבסוף תבינו שכל מה שקרה לימד אתכם כמה אתם חזקים ומה אתם שווים. יש חילוקי דעות עם אדם משפיע במקום עבודה, תאומים יקרים, עם כל הרצון זה הזמן להתפשר ולהגיע להסכם "גילוי נאות" יעזור כאן.

סרטן – שינוי במצב קיים תתן אותות לבאות, שינוי חשיבה במקום עצמאי – יוביל לסגירת עסק. שכירים בעמדות ניהול, ימצאו מקום מעניין לטווח הרחוק. קשר רומנטי מהעבר חוזר ובגדול.

אריה – החושים שלכם מפותחים, אתם נכנסים לתקופה אחרת, שווה ומעניינת, רעיונות מופלאים יצאו לפועל וישנה חשיבה לעומק. לפנויים ביניכם – קשר חברי ידידותי ישנה את ההגדרה שלו, אל תהססו, יכולה לצמוח חברות טובה ומעניינת.

לייעוץ, הכוונה, או תקשור עם עדן הודיה כהן, אנא לחצו כאן

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

כל הסיבות לרדת לאילת לחופשה הבאה שלכם

אילת היא שם נרדף לחופשה אין הרבה ערים בישראל שהן ערי תיירות במלוא מובן המילה. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *