מוצקין: בעקבות המחאה, מחיר הקייטנות ירד

לחצם של הורים לילדי קייטנות בקרית מוצקין להורדת מחירי הקייטנות, המופעלות על ידי רשת המתנ"סים בעיר, הניב פרי והם יזכו להנחה בקייטנות הקיץ הקרובות.

מחאת ההורים החלה בשבוע שעבר ופורסמה לראשונה ב"מקומי". המחאה החלה לאחר שתושבי שכונות נווה גנים ומשכנות אומנים החליטו להתאגד ולצאת למחאה משותפת נגד מחירי הקייטנות. מתברר כי אל המחאה הזו הצטרפו הורים מכל רחבי העיר והם הפיצו ביניהם מכתב הקורא לעירייה להוריד את המחיר של הקייטנות.

ביופ שישי האחרון קיימה הנהלת רשת המתנ"סים בקרית מוצקין, סדרת מפגשים עם נציגויות הורים. במהלך הפגישות העבירו ההורים ליו"ר הנהלת הרשת עומר זוהר, את הבקשות שלהם בנוגע לעלות קייטנות הקיץ. זוהר הסביר להורים כי לאחר שלמד את הדברים הוא קשוב לבקשותיהם, אולם עליו למצוא את האיזון בינן לבין החובה שלו לשמור על איתנות כלכלית של הרשת.

קשוב לבקשות ההורים. עומר זוהר
צילום: דורון גולן

לאחר בחינת הדברים החליטה רשת המתנ"סים העירונית  לנקוט במספר צעדים ולסבסד חלק מבקשות ההורים בדרכים הבאות: עלות קייטנה ציבורית עד השעה 17:00 הינה 1352 שקלים, הנחה של 198 שקלים. הנחה מיוחדת של עשרה אחוזים  לילדי הצהרונים שהשתתפו בצהרון במשך עשרה חודשים בקייטנת מסלול עד השעה 17:00 למחזור אחד. ברישום שלושה ילדים לקייטנה יקבלו ההורים הנחה של חמישה אחוזים עבור הילד הראשון, חמישה אחוזים הנחה על הילד השני והנחה של עשרה אחוזים עבור הילד השלישי. כמו כן יקבלו ההורים חמישה אחוזים הנחה לילד ברישום לשני מחזורים. התושב יקבל את ההנחה הגבוהה מבין אלה המגיעות לו ואין כפל הנחות.

מרשת המתנ"סים נמסר כי היא תמשיך להיות קשובה לצרכים של התושבים ותעשה כל  שביכולתה להעניק לילדי העיר קייטנת קיץ איכותית, מגוונת ובטוחה.

אודות דורון גולן

אולי יעניין אותך גם?

מימוש זכויות אי ספיקת כליות

מידע על מימוש זכויות והחזרי מס לחולים באי ספיקת כליות

בשנים האחרונות יותר ויותר חולים מאובחנים כסובלים ממחלות כליות שונות ובהם גם אי ספיקת כליות, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *