הורחבה פעילות הקייטנות בקרית אתא

לאור בקשות ההורים הנחה ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ, להרחיב את פעילות הקייטנות הן מבחינת שעות והן מבחינת ימי הפעילות. גם השנה יופעלו קייטנות מסובסדות לרווחת התושבים.

עיריית קרית אתא מפעילה באמצעות רשת המתנסים מגוון עשיר של קייטנות קיץ לילדים המותאמות לגילאי הילדים המשתתפים ולצרכי ההורים. לאור בקשות ההורים הנחה פרץ להרחיב את פעילות הקייטנות עבור ילדי הגנים ובתי הספר. במסגרת הרחבת התוכנית ניתן יהיה להירשם לקייטנות עד השעה 13:00 או עד השעה 17:00 ע"פ בחירה וכן להירשם למחזור נוסף עד לתאריך 8.8.19.

גם השנה יופעלו שלל קייטנות מסובסדות של  משרד החינוך ביניהם: בית הספר של החופש הגדול לתלמידי כיתות א-ג בעלות של 300 שקלים, קייטנה חברתית לתלמידי כיתות ד-ו'  בעלות של 755 שקלים וקייטנת מדע וטכנולוגיה של משרד המדע בעלות מסובסדת של 80 שקלים בלבד.

בנוסף מציעה רשת המתנסים קייטנות מקצועיות הכוללות 23 ימי פעילות בין השעות 7:30-17:00 כולל ארוחות, סדנאות, ימי כיף ופעילויות העשרה, בעלות של 1250 שקלים ברישום מוקדם. בין הקייטנות: קייטנת  כדורגל, כדורסל, קרב מגן ישראלי, מחשבים והייטק וקייטנת עולים.

בכל הקייטנות מועסק כח אדם מקצועי ומיומן והן כוללות שלל פעילויות, סדנאות, טיולים ועוד. מחירי הקייטנות אטרקטיביים בהשוואה ליישובים אחרים והם כוללים הנחות שנקבעו על פי ועדת ההנחות למשפחות מרובות ילדים  ומשפחות חד הוריות.

אודות דורון גולן

אולי יעניין אותך גם?

איפה מתגרשים? מה סמכות בית הדין הרמי או בית המשפט לענייני משפחה

איפה מתגרשים? מה סמכות בית הדין הרבני ובית המשפט לענייני משפחה

האם יש שוני בין הערכאות בבדיני גירושין בין בית הדין לענייני משפחה לבין בית הדין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *