החשש הגדול: ליגת העל תידחה לפחות בשבועיים בשל נגיף הקורונה

התרחיש שחששו ממנו במנהלת הליגות לכדורגל ובהתאחדות לכדורגל הולך כנראה להתממש, בעקבות התקדים של דחיית משחק רבע גמר גביע המדינה בין מכבי חיפה לבין הפועל באר שבע. ההחלטה שיצאה ממשרד הבריאות בעקבות התפרצות נגיף הקורונה היום מותירה רק לחמשת אלפים בני אדם להתכנס בו זמנית, לא תותיר כנראה ברירות אלא לדחות את משחקי הפלייאוף העליון שם צפויים להגיע כמות רבה של אוהדים כיוון שכל הגדולות של הכדורגל הישראלי נמצאות שם לראשונה. בנוסף, זה נראה שינצלו את עניין פגרת הנבחרת ובכך ימשכו עוד מעט זמן כדי לעשות הערכת מצב בתקווה שעד אז תושג יציבות בעניין.

לכל אחת מהקבוצות (מכבי תל אביב,מכבי חיפה,בית"ר ירושלים,הפועל באר שבע,הפועל תל אביב)שהעפילו לפלייאוף העליון (למעט הפועל חיפה) יש כמות מנויים העולה על חמשת אלפים ולכן עד שהאיסור לא יוסר לא יהיה ניתן לקיים משחקי כדורגל. בפלייאוף התחתון אגב לא צפוי להגיע קבל רב ולכן שם זה נראה, שלא תהיה כל בעיה.

הפעם האחרונה שמשחקי ליגה נדחו היתה אי שם בשנת 1991, אי שם במלחמת המפרץ, אז ידעו ישובי צפון ומרכז הארץ טילים מעיראק, מה שהשפיע על הליגה ומשחקים רבים הוזזו. אגב באותה השנה מכבי חיפה זכתה בדאבל ההיסטורי שלה. סימן לבאות?

אודות בני סלמון

אולי יעניין אותך גם?

ברק בכר: "למדנו אותם טוב ואנחנו מוכנים"

מסיבת עיתונאים מכבי חיפה – אולימפיאקוס הודעת מועדון: קהל הקוראים שלנו שמתכוון להגיע למשחק מחר, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *