המלך דוד. פתיחה מצוינת לירוקים, שער ובישול לחלוץ.

האלופה, מכבי חיפה, פתחה את הפלייאוף ברגל ימין ועמדה בלחץ על אף משחק פושר מאוד מול הפועל תל אביב , לעיני 27,532 צופים באצטדיון סמי עופר. דין דוד, דולב חזיזה ומחמוד ג׳אבר כבשו את השערים ונתנו לירוקים שבועיים של שקט בהכנה למשחק העונה מול הפועל באר שבע.
מכבי חיפה פתחה הערב (שבת) את הפלייאוף העליון עם ניצחון חשוב 0:3 מוחץ על הפועל ת"א ושמרה על פער של 4 מהדולקת אחריה, הפועל באר שבע, ואפילו הגדילה את הפער ממכבי ת"א ל-8 נקודות. אחרי הפגרה צפויים שני משחקים חשובים לירוקים ובהנחה והיא לא תמעד, היא כנראה תבטיח את האליפות.

דולב חזיזה, סוף סוף כבש. קרדיט,מכבי חיפה האתר הרשמי

ברק בכר אמר אחרי המשחק: “חשוב להתחיל ברגל ימין, רואים כמה המשחקים קשים, גם הפעם היה קשה, אבל עשינו את העבודה וניצחנו. ב”ש? תמיד מתעסקים בעצמנו, מכבדים כל קבוצה. הבקענו שערים מוקדמים וזה יותר משחרר, בחצי השני נסוגנו לאחור, אבל בסוף עשינו את מה שצריכים לעשות, הבקענו את השלישי וזה נתן ביטחון לשחקנים. ניצחון טוב, יוצאים לפגרה באנרגיות טובות. יש עבודה ודברים לשפר, אבל אני רואה התקדמות”.

חגיגה ירוקה על הדשא. קרדיט, מכבי חיפה האתר הרשמי

בכר הוסיף: “תמיד אפשר לשמוע ביקורת, ניצחנו 0:3 וצריך לפרגן לשחקנים. אנחנו נמצאים בלחץ לא קטן, אוהבים אותו, אבל צריכים לדעת להתמודד. הכרענו את המשחק אחרי ה-0:2, ניצחון כזה ייתן לנו עוד ביטחון ונשתפר עוד ביכולת. איפה זה תופס אותי שמכבי ת”א מאבדת נקודות? בשנ”צ. אני עובד קשה כל השבוע, קם בחמש וחצי בבוקר, עובדים קשה אז צריך להשלים שעות. יש משהו בשבת בצהריים שקצת מרדים, זה מה שהרגשנו פה, זה לא תירוץ, אבל זו שעה קצת אחרת עם אווירה אחרת. צריך להביא יותר, גם אנחנו לא הבאנו פה מספיק מול נוף הגליל”.

לסיכום אמר מאמן האלופה : “צריכים לעשות קודם כל את העבודה שלנו, עשינו את זה שבוע שעבר קשה מאוד והיום גם, אבל יוצאים לפגרה בטעם טוב. דין דוד ושון גולדברג הרוויחו את זה ביושר, אני חושב שזו החלטה נכונה לא לזמן את אצילי, הוא עוד לא חד, היום חזר בהדרגה, ההחלטה נכונה אני חושב. תוכניות לשבת הבאה? תהיה אפשרות עם מי שלא בנבחרת לעבוד על דברים ספציפיים וגם לנוח כמובן, כי אנחנו בעונה מאוד עמוסה”.

דין דוד, שער ובישול. קרדיט, מכבי חיפה האתר הרשמי.

מחצית ראשונה:
13': גול!!! הכדור הורם לרחבה לשרי שהיה במרכז תיבת ה-5, שוער הפועל הדף ודין דוד כבש את הריבאונד. 0:1 ירוק
33': גול!!! אצילי הכניס כדור לדין דוד שהמשיך בנגיעה ודולב חזיזה כבש. הקוון הרים דגל לנבדל אך ה-VAR קבע שער. 0:2 מכבי

מחצית שני:
62': חילופים – מאוויס צ'יבוטה ונטע לביא נכנסים במקום אצילי ומוחמד
74': חילופים – עופרי ארד וסאן מנחם נכנסים במקום רודריגז וחזיזה
89': גול!!! סאן מנחם פרץ על הקו, העביר כדור שטוח לג'אבר במרכז הרחבה שכבש בבעיטה חזקה. 0:3 לירוקים

יוצאים בשמחה לפגרה. קרדיט, מכבי חיפה האתר הרשמי

אודות בני סלמון

אולי יעניין אותך גם?

ברק בכר: "למדנו אותם טוב ואנחנו מוכנים"

מסיבת עיתונאים מכבי חיפה – אולימפיאקוס הודעת מועדון: קהל הקוראים שלנו שמתכוון להגיע למשחק מחר, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *