המצפן לחיים בריאים

אנו יותר ויותר מתוודעים לאחרונה לשוק הוולנס- חזרה למקורות הטבעיים הבריאים אשר יתנו לנו מרפא ומענה לשלל צרכינו. בין אם אתם חווים כאב גופני, בעיות משקל או תשישות פיזית- דעו כי המצפן לחיים בריאים נמצא אצל המנטורית לאורח חיים בריא- זהבה הר-אדיר

זהבה הר-אדיר היא מנטורית ומלווה אישית לאורח חיים בריא, מומחית בשינוי תהליכי חשיבה ושבירת הרגלים, תוך איזון הקשר הישיר בין גוף ונפש.

היא מביאה עמה את ההשראה והכלים לנהל את שגרת התזונה והפעילות הגופנית שלכם באופן אישי ומקצועי, על מנת לקדם אתכם להרגשה טובה, פנימית וחיצונית.

זאת באמצעות בניית תוכנית מסודרת ומותאמת אישית לצרכיו של כל מטופל.

"אני דוגלת בצריכת מאכלים כמה שיותר קרובים לצורתם הטבעית, לא מתועשים ולא מעובדים ואצלי אין המלצות לתוספי מזון. במקביל אני מכוונת כל אדם לפעילות גופנית מתאימה, בהתאם למטרה שלו"

לדבריה של זהבה אין מקריות בעולם ולא בכדי, היא בעצמה עברה מהפך של 180 מעלות בחייה.

שנים רבות סבלה מתחלואות שונות כתוצאה מתזונה לקויה ומחיים נטולי מימוש עצמי.

השאיפה לפרוץ גבולות קיננה בה עד אשר בחרה לפעול על פי צו לבה, ליצור שינויים משמעותיים בחייה ובעצם להתחיל מחדש. היא התגרשה, הרחיבה את כישוריה בתחום הרפואה האלטרנטיבית, ביניהם רפלקסולוגיה (כולל אנטומיה), נומרולוגיה, ארומתרפיה וגילתה עוד ועוד מהיכולות הטמונות בה לטפל ולחולל מהפך בחיי אחרים, במקצוע אשר מגדירה אותו כיעוד והשליחות שלה כיום- כמנטורית לאורח חיים בריא. 

ויש לה הסבר למה דווקא היא הכתובת שלכם.

זהבה הר-אדיר: "היתרון שלי הוא השילוב של הפן התזונתי ופן הכושר בתהליך הטיפול. בזכות כל המיומנויות שרכשתי עם השנים, יש לי את היכולת להתחבר אל נבכי נפשו של האדם, להקשיב, להבין את הצרכים שלו, ולפיכך לאבחן ולסייע לו, במסע משותף, לעלות על "דרך המלך".

החזון שלי הוא להגיע לכמה שיותר אנשים, בכל קשת הגילאים, ולהפיץ את הבשורה, להיפתח לכל היופי שיש לטבע ולעולם להציע וליהנות מחיים מלאי סיפוק, שמחה ובריאות"

זהבה הר-אדיר

התשבי 38 חיפה

נייד 050-672-3593

פייסבוק: https://bit.ly/35LMKr6

על יחסי הציבור והליווי התקשורתי אמון משרד יח"צ לימור כרסנטי

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

מתנות יוקרתיות – מארזי השוקולד לאירועים מושלמים

שוקולד פרלינים מהווה חלק מהאמנות של עולם השוקולד. מארזי פרלינים הפכו לסמל של יוקרה בכל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *