הקרייתים מתנפלים על שיאומי בהמוניהם

מאות לקוחות הגיעו לפתיחת החנות החדשה של שיאומי. הלקוחות הסתערו על 1,200 מוצרים שהוצעו בהנחות של עד 94 אחוזים לרגל ההשקה.

יבואנית שיאומי בישראל, קבוצת המילטון, השיקה את חנות הקונספט השנייה של שיאומי (Mi Store) בישראל, בקניון עופר הקריון בקריית ביאליק. לרגל חנוכת החנות החדשה של המותג הפופולרי, הציעה המילטון 1,200 מוצרים במחירי הנחה מיוחדים של עד 94 אחוזים, אשר משכו לחנות מאות רבות של לקוחות.

החנות החדשה מתפרשת על כ-100 מ"ר ותציע מגוון רחב של מוצרים חכמים של שיאומי בהם סמארטפונים, שעונים חכמים, מצלמות, רמקולים, קורקינטים, אוזניות, שואבי אבק רובוטיים ומוצרים חכמים לבית. כמו כן, הלקוחות יוכלו למצוא בחנות מוצרי ליף-סטייל רבים כגון תיקים, משקפיים נגד קרינת UV ואף מטריות.

בין המוצרים שחיכו ללקוחות במסיבת ההשקה: צמיד ספורט חכם Mi Band 3 ב-10 ש"ח בלבד במקום 179 ש"ח, סמארטפון Redmi Go ב- 199 ש"ח במקום 379 ש"ח, הקורקינט הפופולרי של שיאומי Mi Electric Scooter ב-1,199 ש"ח במקום 1,799 ש"ח ושואב אבק רובוטי Mi Robot Vacuum  ב-950 ש"ח במקום 1249 ש"ח, אוזניות אלחוטיות ב-99 ש"ח במקום 229 ש"ח , סמארטפון Mi 8 החל מ-1,399 ש"ח במקום 1,799 ש"ח , POCOPHONE F1 ב-1,299 ש"ח במקום 1,599 ש"ח, שעון חכם AMAZFIT PACE ב-399 ש"ח במקום 699 ש"ח,  מצלמת אקסטרים ב-399 ש"ח במקום 649 ש"ח, פאוור בנק 10,000mAh ב-40 ש"ח במקום 99 ש"ח.

מקבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל נמסר: "כיבואנית הרשמית של שיאומי בישראל ובעקבות ביקוש למוצרי המותג, אנו נרגשים לחגוג היום את פתיחת חנות הרשמית של שיאומי בצפון, בקניון הקריון, לטובת תושבי אזור הצפון והקריות, שיוכלו לרכוש כעת למצוא את כל מוצרי שיאומי במקום אחד ובמחיר מעולה, ליד הבית ועם אחריות של יבואן רשמי.  כחלק מהערכים של שיאומי, אשר שמים את הצרכן בקדמת הבמה, החלטנו לקחת את תקציבי הפרסום שלנו ולהשקיע אותם בסבסוד הנחות אטרקטיביות של עד 94 אחוזים על 1,200 מוצרים לטובת הלקוחות שיגיעו למסיבת ההשקה. אנחנו מודים לכל הלקוחות שהגיעו לחגוג איתנו היום ומבטיחים לתת להם את השירות הטוב ביותר עם מחירים תחרותיים".

שיאומי היא יצרנית הסמארטפונים הרביעית בגודלה בעולם והשלישית בנתח השוק בקטגוריית הסמארטפונים בישראל. המותג נהנה מפופולריות רבה, בין היתר בזכות מוצרים בעלי איכות מצוינת ומחירי Value For Money. למעשה, שיאומי הפכה למילה נרדפת לסמארטפונים ומוצרים חכמים באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת ובמחיר אטרקטיבי.

אודות דורון גולן

אולי יעניין אותך גם?

ניקיון ואחזקת בנייני מגורים – שמירה על איכות החיים

ניקיון ואחזקת בנייני מגורים הם שני אלמנטים מרכזיים שהופכים את המקום שבו אנו חיים למקום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *