השף רונן ורה- חלום קרניבורי

השף החיפאי רונן ורה עד לפני שמונה שנים עמד מאחורי המטבחים של כמה מהמסעדות המובילות, ואז לקראת גיל 40 החליט להגשים חלום ויצא לדרך עצמאית, כזו שמשלבת 2 אהבות- לשמח אנשים ולהכין ארוחות בשרים מושקעות

רונן ורה, בן 48, אב לשלושה, הוא אמנם נצר למשפחה אריסטוקרטית חיפאית, בנה של שושי ורה האופנאית הידועה, אך את הדרך בנה בזכות עבודה קשה, מקצוענות, יצירתיות והשאיפה לחדש בכל עת ולשמח את לבם ובטנם של לקוחותיו.

הוא גדל על ברכי המטבח הרומני עם אוריינטציה קרניבורית, שם גילה את ניצני התשוקה לבשר והחל לפתח ולהציג את קסמי המטבח מתוצרת ידיו, בקרב באי ביתו.

בהמשך ניהל מטבחים של מסעדות מובילות ועבר הכשרות רבות.

רונן ורה הינו שף בשרים המתמחה בנתחי בשר פרימיום, הנעשים במגוון שיטות, עם מבחר תוספות אנין ויצירתי. רונן מפיק אירועי בוטיק- פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ, המעניקים חוויה קולינרית ייחודית להחל מ-10 איש ועד 150 איש. בין לקוחותיו חברות וארגונים כגון קומסקו וידוענים כגון עינת שרוף, סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב, אלה איילון, ליטל סמדג'ה, ניקול רזניקוב ועוד.

נושא הקרוב מאוד ללבו הוא חיילי צה"ל ובשל כך מתנדב רבות  עבורם בבסיסים שונים בארץ, כך למשל בעת לחימה שפרצה בדרום, ובהתראה קצרה ליום למחרת, לא היסס והחליט לנסוע עם מרכולתו עד בסיס זיקים ולהעניק ארוחות בשרים, "תוך יום אחד ותחת מתקפת טילים- ארגנתי ארוחה כיד המלך שמכילה כ-70 קילו בשר, כל זאת כדי לשמח ולחזק את כוחות צבא ההגנה לישראל"

לדבריו- "כל חומר גלם שאני שם על הצלחת- צריכה להיות לו משמעות וצריכה להיות לו סיבה, וזה מדליק אותי שיש לי הזדמנות להגיע לשוק שהוא לא כמו השווקים שאנחנו מכירים. זה סיבוב כזה נחמד של פעם בשבוע – להריח, לגעת, למשש ולחזור לבשל ולצלות על האש".

אינסטגרם

https://instagram.com/meat_champ_ronen_vara

פייסבוק

https://www.facebook.com/השף-רונן-ורה-meat-champ-אירועי-בוטיק-103415332175816/

נייד ‎052-2859394

צילומים- יח"צ לימור כרסנטי

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

מתנות יוקרתיות – מארזי השוקולד לאירועים מושלמים

שוקולד פרלינים מהווה חלק מהאמנות של עולם השוקולד. מארזי פרלינים הפכו לסמל של יוקרה בכל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *