חוגגים עצמאות: מטיילים בנחל החצבני

כל עם ישראל יצא בהמוניו לחגוג את יום העצמאות ה-71 למדינה. "מקומי" ממליץ לנסוע לטייל בנחל החצבני ולשוט עם הקייקים של מעין הגושרים. ברור שיהיה גם מנגל

ביום חמישי הבא יצאו המוני ישראל לחקוק את יום ההולדת ה- 71 למדינה, בחיק הטבע ובאתרי התיירות. אם בא לכם ליהנות מזרימת הנהרות והנחלים בצפון, אתם מוזמנים להגיע לאתר קייקי מעין הגושרים, הממוקם על גדות נחל החצבני. תוכלו ליהנות משייט קייקים משפחתי, מהנה, במסלול מוצל, עם זרימה משגעת, משחק פיינטבול ופארק לינה משודרג ומטופח. 'המסלול הוא משפחתי ונוח והוא מתחיל בקיבוץ הגושרים ומתפרש לאורך של כחמישה קילומטרים. השייט נמשך כשעה וחצי, במים רגועים מלווה בנוף פסטורלי וצמחייה טבעית.

באתר גם מגרש פיינטבול, בו תוכלו לחווית אקשן אמיתית לקרבות צבע, כולל ציוד קרבי. המשחק משלב מחסות מלאכותיים וכן מחסות טבעיים בפרדס וחורש אקליפטוס.

מסלול פסטורלי ומשפחתי
צילום: קייקי מעין הגושרים

בין אם תחליטו להגיע ליום אחד ובין אם תחליטו להישאר ללילה, תוכלו ליהנות מחניון מעין ברוך, חניון יום ולילה, מטופח והמאורגן ביותר בצפון, עם פינות צל ופלגי מים צוננים, כולל כניסה נפרדת לבאים ללינת שטח, חנייה חדשה ומרחבי דשא, מאפשר פיקניקים ומנגלים. לאחרונה הושלם בחניון, שדרוג המלתחות עם מים חמים. בחניון גם שולחנות ישיבה, חנייה מסודרת, נקודות חשמל ללא תשלום, מזנון, Wi-Fi חופשי ועוד. 

מתחם הלינה, מציע לינת שטח על גדות נחל החצבני, בין מדשאות מטופחות או מתחם וי איי פי, בו ממוקמים אוהלי קולמן איכותיים, מסודרים ומרווחים, המצוידים במזרונים ומותאמים לעד שמונה אנשים. החניון פתוח 24 שעות ביממה, מגודר וכולל שמירה, בשעות היום והלילה (מגיל 3 ומעלה).

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

חופשה מהסרטים

חורף בכפר הנופש עין-גב: הגשם כבר כאן, הימים קרירים יותר וזה הזמן לצאת מהעיר ולהגיע …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *