טיפים כחול לבן

לרגל יום העצמאות, מנהלת תחום אדריכלים בחברת אלוני, המעצבת ענת אגסי, מנדבת טיפים לעיצוב נכון בגווני כחול לבן:

בחרו נכון – הצבע הכחול משמח ומרגיע משתייך למשפחת האקווה מרין ומזכיר את המים והשמיים שילוב של גווני הלבן ביחד עם כחולים יוצר מראה אתני או כפרי תלוי בשילוב וניתן גם ליצור מראה שמזכיר את העיירות ביוון. החליטו איזה מראה ברצונכם ליצור לפני שאתם מחליטים אלו גוונים לשלב ובחרו את הגוונים המדויקים לכם ולשפת העיצוב בבית – אם צריך, אל תהססו להתייעץ לשם כך עם איש מקצוע. הבחירה הראשונית היא הצעד החשוב ביותר בכל התהליך.
הבליטו – הלבן מבליט את הכחול בצורה אופטימלית, אם אתם שמרנים לכו על קירות לבנים והוסיפו אביזרים בכחול על מנת ליצור הדגשים ועניין בחלל. שלבו פריטים כחולים בהדרגה לדוגמא: שידה מעוצבת, מזנון מיוחד, אגרטלים, כריות נוי, ספת קטיפה ואפילו כלי קרמיקה צבועים בגווני כחול עם עיטורים לבנים.
הדרגתיות- כאשר אתם בוחרים ריהוט ואקססוריז בצבע נועז ובולט כמו כחול מומלץ לנהוג בהדרגה. בחרו פריט אחד, הכניסו אותו לחלל וראו איך זה מרגיש לכם, אם התחושה נינוחה הוסיפו עוד פריט וכן הלאה. תמיד אפשר להוסיף אלמנטים חדשים באופן מבוקר, ועדיף להתקדם בהדרגה מאשר לנסות להסיר אלמנטים מוגזמים.
העזו – אחד מצבעי הקיר האהובים ובעלי הנוכחות החזקה ביותר הוא שילוב של כחול ולבן . העזו ובחרו קיר אחד שיהווה קיר כוח וימקד את מלוא תשומת הלב אליו – חפו אותו באריחים בעיטורי כחול לבן. זהו קיר שייצור מראה מפואר, חושני ועמוק.
כחול גם בחדרים – אם ברצונכם לעצב חדר בכחול העדיפו את החדר הצפוני ביותר בבית. עיצוב בגוונים כחולים לחדר צפוני, במיקום גיאוגרפי של אקלים חם ולח, מעניק תחושה נעימה ומרגיעה. התקרה תמיד תישאר לבנה והקונטרסט של כחול ולבן יצור חלל בעל נוכחות .
חדרי רחצה – בחדרי רחצה אפשר לייצר עניין על ידי שילוב של אריחים לבנים עם צבע קיר כחול. זה מאפשר לנו לשנות את מראה החדר בקלות בעתיד אם נרצה להחליף גוון משלים ללבן של האריחים.


כחול ולבן. אריחים מיוחדים ליום העצמאות (צילום: יח"צ חו"ל)

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

הטרנד שכובש את עיצוב הגינות בישראל – אדני רכבת שמעניקים את הטאצ' של המראה הטבעי לגינה שלכם!

מחפשים להעניק מראה טבעי ולשדרג את עיצוב הגינה? אדני רכבת הם הפתרון הלוהט שכובש את …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *