ילדי העובדים ברמב"ם-ילדים חיוניים

דואגים לילדי העובדים: רמב"ם פתח מסגרת חינוכית לילדי עובדי בית החולים

רבים מעובדי המרכז הרפואי רמב"ם, בית החולים הגדול בצפון, נחשבים לעובדים חיוניים אשר נרתמים בימים אלו למשימת ההתמודדות עם משבר הקורונה. אולם, לצד מחויבותם לבריאות הציבור, רבים מהם נאלצים להתמודד עם הקושי מהבית, כאשר ילדיהם נותרו ללא פתרונות בהיעדר מסגרות חינוכיות פעילות.

על מנת לאפשר לצוותי בית החולים לבצע את עבודתם ללא דאגה, הנהלת רמב"ם יזמה את פתיחתה של מסגרת חינוכית, הנותנת מענה לילדי העובדים בימים אלו לאורך יום העבודה. מדובר בכיתות לימוד עבור ילדי עובדים בגילאי 6-11, כאשר בהמשך צפויה המסגרת להתרחב גם לגילאים נוספים והיא פועלת לצד המעונות שמיועדים להיפתח על ידי הרשויות המקומיות כפי שהורה שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס.

מעון ילדי רמב"ם פועל מבית הספר עירוני א', הנמצא בסמיכות לבית החולים ומקיים מסגרת בין השעות 7:00-16:00 במהלכן מפעילים מורים חיילים את התלמידים ומספקים להם פעילויות חינוכיות וחווייתיות שונות. עד כה נרשמו למסגרת כ-40 מילדי העובדים, מספר שצפוי לגדול בהמשך.

הבוקר הגיעו חברי הנהלת בית החולים רמב"ם אל בית הספר, כדי לראות מקרוב את הפעילות הילדים והצוות החינוכי ולהתרשם ממה שנעשה בשטח. ד"ר מיקי הלברטל, מנהל רמב"ם, אפילו ניצל את הזמן כדי לשחק בכדור עם כמה מילדי העובדים.

"המטרה היא לאפשר לצוותים שלנו לבצע את עבודתם המסורה ללא כל דאגה", מסבירה ד"ר ורדית גפשטיין, רופאת ילדים וחברה בהנהלת רמב"ם האמונה על הפרויקט, "אנחנו דואגים לילדי העובדים והם דואגים לבריאות המטופלים".

מעון ילדי רמב"ם. כך זה נראה
צילומים: הקריה הרפואית רמב"ם.

אודות בת-אל הרמן

אולי יעניין אותך גם?

מימוש זכויות אי ספיקת כליות

מידע על מימוש זכויות והחזרי מס לחולים באי ספיקת כליות

בשנים האחרונות יותר ויותר חולים מאובחנים כסובלים ממחלות כליות שונות ובהם גם אי ספיקת כליות, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *