כדורסל: ניצחון ראשון לקבוצת הנשים של מכבי חיפה בליגת העל

קבוצת הנשים של מכבי חיפה בכדורסל הביסה אמש (חמישי) את הפועל פ"ת במשחק חוץ, בתוצאה 73-57 במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. בכך, השיגו השחקניות של עומרי צירלין את ניצחונן הראשון העונה, לאחר שני הפסדים במשחקי הפתיחה מול אשדוד ורמת גן החזקות. הרבע הראשון היה צמוד ובסיומו הירוקות הובילו ביתרון נקודה בלבד. ברבע השני מכבי פתחה מבערים ובמחצית 42-32 לאורחת. המחצית השנייה המשיכה בשליטה של הירוקות ובסיום המשחק ניצחון ראשון בליגת העל לאחר שלושים ותשע שנים – 73:57. הובילו את הירוקות אלכס הארדן (20) וקריסטי בלוק (19).

מנהל הקבוצה אילן פייגנבאום אמר לאחר המשחק: "חלמנו וזה קורה. הירוקות הגיעו לליגה. במשחק מרשים ויוצא מן הכלל הובלנו לאורך רוב הדקות. גם כשנדמה היה שהקבוצה היריבה מתקרבת אלינו הפגינו השחקניות נחישות, לקחו אחריות והביאו את כל כולן למשחק. אנו ממשיכים להביט אל המשחקים הבאים בשאיפה להמשיך בהצלחות. כבוד לעומרי ולתום שניהלו את המשחק ללא דופי. אנחנו מבקשים מכל מי שתמך ועודד אותנו להמשיך ולהגיע למגרשים, לדחוף את הקבוצה ולהיות איתנו בכל המשחקים".

מאמן הקבוצה עומרי צירלין סיכם: "זה יום היסטורי למועדון וגם עבורי, צעד ראשון קטן בדרך ארוכה מאוד. אני שמח שהבנות ידעו לבצע את תכנית המשחק ולהוציא אותה לפועל. הצלחנו להגביל את הסקורריות של פתח תקווה לאחוזי קליעה נמוכים וזה עשה את העבודה עבורנו. 
אנחנו כבר עם הפנים ליום שני למשחק הבית נגד הרצליה, ננסה לייצר המשכיות. נקווה שגם מול הקהל הביתי נוכל לספק תצוגה טובה".

קלעו למכבי: אלכס הארדן 20, קריסטי בלוק 19, קיילה הילסמן 14, דניאל חג'ג' 10, שי אלון 8 ואבני סמיונוביץ' 2.

ביום שני הקרוב בשעה 20:30 תארח מכבי חיפה במגרשה ברחוב ביכורים את בנות הרצליה. הכניסה חופשית!

תמונה: אגודת מכבי חיפה כרמל

אודות בני סלמון

אולי יעניין אותך גם?

ברק בכר: "למדנו אותם טוב ואנחנו מוכנים"

מסיבת עיתונאים מכבי חיפה – אולימפיאקוס הודעת מועדון: קהל הקוראים שלנו שמתכוון להגיע למשחק מחר, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *