כוננות ירוקה בצפון הארץ

מכבי חיפה מתכוננת למשחק הליגה הקרוב והחשוב בשבת (15:00) מול הפועל קרית שמונה, היחידה מקבוצות ליגת העל ללא הפסד. בקבוצה מקווים להמשיך את המומנטום ממשחק הליגה האחרון בכלל ומהמחצית הראשונה בפרט, בה הציגה הקבוצה יכולת משכנעת ומשובחת.
יובל אשכנזי וטאלב טוואטחה ערכו אימון מלא, ובצוות המקצועי היו שמחים לעבות את הספסל הדליל בשחקנים שיוכלו להיכנס, לא להוריד את רמת המשחק ולהכניס שינוי.


בחלק ההתקפי, ניקיטה רוקאביצה, שמציג עונה פנטסטית והוחלף בדקה ה-70 כדי לשמור על כוחות למשחק בשבת, יצטרך לאפס את הכוונות שטיפה ברחו לו אך בכל זאת, ולמרות שהחמיץ שני כדורים מ-11 מטרים, הוא עדיין מבקיע ויותר חשוב , מגיע להמון מצבים.
צ׳רון שרי שנמצא בנסיגה יצטרך לחזור לעצמו כי הוא ברומטר מרכזי. יאניק וילדסחוט, הכלי ההתקפי החזק של הקבוצה חזר להתאמן עם כדור ובצוות היו מאוד רוצים לראות אותו חוזר כמה שיותר מהר לסגל.


בקבוצה היו מרוצים משלישיית הקשרים שהציגה יכולת משובחת כמו גם מהעובדה שהקבוצה לא ספגה שער בפעם הראשונה העונה.
ההרכב למשחק עשוי להיות דומה למשחק האחרון אם כי אצל ברק בכר אין לדעת.
מכבי חיפה יודעת שהיא זקוקה נואשות לחיזוק בראש ובראשונה בעמדת החלוץ ושמותיהם של הליגיונרים המשחקים בפולין, אלון תורג׳מן ומוחמד עוואד עלו כמועמדים.
קרית שמונה,כאמור הקבוצה היחידה ללא הפסד, מציגה קבוצה טקטית מאוד אשר ממעטת לספוג (רק שני שערים בשבעה משחקים) ושומרת על שער נקי בארבעת המחזורים האחרונים, תהיה משוכה קשה מאוד למעבר אבל גם המבחן של מכבי חיפה .
בקרית שמונה משחק ובהצלחה מרובה, הקשר הגמבי בן ה-20 סאקו טורה, אשר בניגוד לכל המושאלים של מכבי חיפה, הוא לא יכול לחזור בחלון ינואר.

אודות בני סלמון

אולי יעניין אותך גם?

ברק בכר: "למדנו אותם טוב ואנחנו מוכנים"

מסיבת עיתונאים מכבי חיפה – אולימפיאקוס הודעת מועדון: קהל הקוראים שלנו שמתכוון להגיע למשחק מחר, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *