לשתות מבאר (שבע).

השבוע הבא יהיה קריטי ביותר עבור מכבי חיפה. הקבוצה מגיעה לישורת האחרונה של העונה כאשר תסיים את עונת המשחקים הסדירה במשחק רדיוס בנתניה, בהחלטה שהכעיסה מאוד את האוהדים כיוון שלקבוצה יש כמעט 14 אלף מנויים בעוד למגרש בנתניה יורשו להיכנס רק 11.5 אלף אוהדים. במועדון אמרו כי מבחינה סטטיסטית יש בערך עשרים אחוזים מבעלי המנויים שלא מגיעים, כך שבמידה והמשחק היה משוחק בבלומפילד הוא היה מתקיים מול כמעט אצטדיון חצי ריק, מה שיכול היה לפגום באווירה. בנוסף אמרו במועדון כי התייעצו עם המאמן, מרקו בלבול, בעניין אשר היה בעד המגרש בנתניה מבחינה מקצועית.

אוהדי מכבי חיפה. צילום האתר הרשמי


מכבי חיפה תפגוש לשני מפגשים קריטיים את הפועל באר שבע המחודשת, ששינתה (שוב) את פניה בינואר השנה. הקבוצה החליפה את המאמן (באר בכר עזב ובמקומו מונה לתפקיד יוסי אבוקסיס ), שחררה חלק מהשחקנים והביאה שחקנים חדשים .הקבוצה ממוקמת כרגע במקום הרביעי עם שתי מטרות ברורות לגמרי, האחת – לסיים במקום השלישי. השניה – לזכות בגביע המדינה. כדי לקיים את המטרה השניה תיפגש הקבוצה מבירת הנגב שוב פעם עם הירוקים, הפעם באצטדיון סמי עופר ותנסה לקלקל לה את חלום הדאבל שעדיין חי ובועט.
מאמן מכבי מכבי חיפה, מרקו בלבול יצטרך גם להפתיע את עמיתו אבוקסיס , וגם לתת מנוחה לשחקנים שישחקו בליגה . הקבוצה מגיעה לאחר מיני מחנה אימונים או גיבושון באילת בהמלצתו של מאמן הכושר ד״ר נאאל קלארק שמאמין ששינוי הסביבה בתוספת העובדה שהשחקנים ישהו יחד אחד במחיצתו של השני, תעשה את העבודה ותגבש יותר את השחקנים לקראת הישורת האחרונה של הפלייאוף.
בקבוצה מודעים לעניין שאסור לאבד נקודות עד למפגש הישיר מול מכבי תל אביב בפלייאוף כי לא ניתן לתקן הפרש גבוה משש נקודות מול קבוצה שכמעט לא מאבדת נקודות ( 82 אחוזי הצלחה ) ואף לא סופגת שערים ( שבעה בלבד היא ספגה מתוכם שלושה מול מכבי חיפה בסיבוב השני ).
בקבוצה מעודדים מחזרתו לכושר של צ׳רון שרי, מהחלוץ ניקיטה רוקאביצה שפורע שטרות בכל משחק, ומהשוער ג׳וש כהן שהוכיח שיש על מי לסמוך.

מניה בטוחה, ניקיטה רוקאביצה. צילום: שלומי טובה

אבל הקבוצה כרגע בנסיגה מקצועית והמאמן,מרקו בלבול, ינסה להחזיר אותם חזרה לפסים כדי לנסות ולהילחם כתף מול כתף במאבק עם מכבי תל אביב.

אודות בני סלמון

אולי יעניין אותך גם?

מטבח בהיר? מטבח כהה? הגיע הזמן לתפוס גוון

לקראת משימת עיצוב מטבח חדש, אנשים רבים מתלבטים אם לבחור בגוונים כהים או בהירים. אם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *