מסכמים עשור בביצה המקומית

לקראת העשור החדש שיבוא עלינו לטובה, שאלנו את
אשת יחסי הציבור לימור כרסנטי, האומן ובעל בית הספר לאיפור, יוסי ביטון, שדרן הרדיו דניאל ציוני, אשת השיווק חגית יצחק, המוזיקאי רולי אייזן ואיש הפרסום לירון כהן, איפה הם היו לפני עשור ואיפה הם היום. אפילו זכינו בתמונה של לפני ואחרי.

לימור כרסנטי- אשת יחסי הציבור

איפה היית לפני עשר שנים?
לפני עשור הייתי כתבת רכילות במקומוני ידיעות תקשורת, בין לבין הגשתי פינת סלב בערוץ 3, ואף שידרתי ברדיו חיפה. לפני 5 שנים הקמתי את משרד יחסי הציבור המתמחה במדיה חברתית ומספק יח"צ 360 מעלות. שאפתי להתפתח באופן עצמאי בתחום היח"צ שתמיד עניין אותי בחשיבה מחוץ לקופסה ויצירתיות.

? איפה את היום
היום אני ממשיכה להתפתח מתוך תשוקה אמיתית, עדיין סקרנית כל יום מחדש, מאתגרת את עצמי ואת הלקוחות שלי. המשרד שלי נותן שירותי יח"צ במדיה הקלאסית והדיגיטלית, מיתוג, עיצוב ובניית אתרי אינטרנט תדמיתיים, רשתות חברתיות וקמפיינים, הפקת אירועים ויעוץ עסקי.

מה את מאחלת לעצמך לעשור החדש?
שיהיו לי רק אנשים שעושים לי טוב, מלאי צחוק מוזר ופחות דיכאונות יותר אהבה. אני באה השנה  ערכית יותר .  אני מאחלת לי את הכי טוב שיש כי אני יודעת שמגיע לי, אני מאחלת לעצמי שאני אצליח בכל מה שאני ארצה, כי אני מסוגלת, כי אני חכמה . אני מאחלת לי להישאר עם הבן אדם שאתו אני מתעוררת מאחלת לנו שתישאר האהבה שלנו ושהיא רק תגדל ותגדל מיום ליום . אני מאחלת לעצמי חיים פשוטים וקלילים שאני אלמד להתקדם הלאה שאני אלמד לא להתייחס אל כל הקנאים והפוגעניים ושאני לא אתן להם להוריד את עצמי למטה.

צילום משה מעוז. צילום:יניר סלע

לירון כהן- מבעלי סוכנות הדיגיטל T.G MEDIA

איפה היית לפני עשר שנים?
הייתי קופירייטר במשרד פרסום ירקוני, זו בעצם הייתה תחילת דרכי בתחום.
במהלך העשור, ניהלתי  קמפיינים במדיה הדיגיטלית, הזנת תכנים ואופטימיזציה , ניהול משברים, יצירת מותג ,שירותי קופירייטינג  וייעוץ קריאייטיב וניו מדיה, למותגים כמו נייקי ישראל, לוריאל פריז,שטראוס ועוד.

איפה אתה היום?
היום אני מתגורר עם אשתי והילדה בקרית אתא, בעל משרד פרסום דיגיטלי בשם טי ג'י מדיה.
ממשיך לפתח ולאתגר את עצמי. תמיד יוצר, חושב וממציא מחדש עבור הלקוחות שלי.
לסוכנות שלנו מחלקת קופירייטינג, גרפיקה, ניהול קמפיינים ממומנים ומיתוג.

מה אתה מאחל לעצמך לעשור החדש?
בנים זכרים.

צילום עצמי

יוסי ביטון- מאפר, אומן ובעל בית הספר לאיפור .

איפה היית לפני עשר שנים?
לפני עשור חקרתי את האמנות שבאיפור, מבנה הפנים, מרקמים וטקסטורות, עבדתי כאמן המון מול קנבס, ציירתי ויצרתי, הרגשתי באצבעות מרקמים ותנועה. ניהלתי מונולוג מול הקנבס, חיזקתי ויצרתי אמנות בעזרת צבע ורגש. במשך השנים קילפתי שכבות, כל יום אני לומד משהו חדש, על עצמי, על היופי שבחיים, על העוצמות והרגשות בבני אדם ובעולם היופי והאיפור בכלל, הפנים יוצא החוצה, מאיר את היופי החיצוני.

איפה אתה היום?
היום אני מרגיש את הלקוחה שמולי, אני מתבונן לפנימיות, הכל הרבה יותר אנושי, זה נוצר מהכימיה שלי עם הלקוחה. אני מאפר ומרגיש איך העולם הפנימי נוצר כל פעם מחדש, שקיפות בין פנים וחוץ שלא תמיד ניתן לתאר במילים. אישה שמתאפרת בעיניי יוצאת למסע פנימי ומגלה את עצמה כל פעם מחדש בעזרת האיפור.

מה אתה מאחל לעצמך לעשור החדש?
אני מאחל לעצמי  המשך התפתחות רוחנית מימוש תפקידי בעולם , לרקום את התכלית לבנות כלי חדש שיאפשר לאור האהבה להיכנס פנימה ולזכות להשפיע בטוב. עולם היופי עבורי הוא אמצעי לביטוי הפנימי, ביחד זה נס

צילום:יניר סלע


דניאל ציוני- שרן רדיו 99.5 ומגיש טלוויזיה

איפה היית לפני עשר שנים?
הייתי ילד דתי בכיתה יא׳ שלמד תקשורת וקולנוע בבית ספר ״בראשית״.
במהלך העשור השתחררתי משירות בחיל המודיעין ,התחלתי את התואר שלי,זכיתי להכיר אנשים, לטייל בעולם,לטעום, לטעות,לבכות,לצחוק,לחוות ובעיקר ללמוד ולחדד את עצמי בכל יום מחדש.

איפה אתה היום?
היום אני שדרן בתכנית הבוקר של רדיו 99.5, מגיש טלוויזיה בקשת 12, פרזנטור ומנחה.
מה צופן העשור הבא? אין לדעת, הנבואה ניתנה לשוטים אבל קחו טיפ ממני- תחיו חיים מלאים, תודו על הקיים בכל בוקר ותנצלו כל חלקיק רגע פנוי שיש לכם ותזכרו, אתם צריכים אדם אחד שיאמין בכם, זה עבד לי ואני בטוח שיעבוד לכל אחד שהולך לישון עם החלומות שלו וקם עם המטרות.

מה אתה מאחל לעצמך לעשור החדש?
מאחל לעצמי עשור נוסף עם הסובבים אותי, המשך עשייה ואהבה
והכי חשוב- בריאות!
כמה קלישאתי, כל כך נכון.

צילום עצמי

חגית יצחק- אשת השיווק בעלת MATCH POINT

איפה היית לפני עשר שנים?
הייתי בתחילת דרכי כעצמאית. אחרי שנים שעבדתי בעיתונים, פתחתי את מאצפוינט תקשורת שיווקית, על מנת לעזור לבעלי עסקים לקדם ולשווק את העסק שלהם בצורה מדויקת ונכונה.|
במהלך העשור האחרון התפתחתי ופיתחתי עסקים קטנים וגדולים, בניתי לכל עסק את האסטרטגיה השיווקית שמתאימה לו, בסופו של דבר את צריכה להבין מי הלקוח שעומד מולך ומה הצרכים שלו, להגיע למצב שללקוח שלי אין זמן בשבילי מכיוון שהוא עמוס בעבודה וגדלו לו המכירות, זה אומר שהצלחתי.

איפה את היום?
היום אני מלווה שיווקית ותקשורתית בעיקר עורכי דין, קבלנים יזמים ואדריכלים ובנוסף יש לי חברת ניהול בתחום חדש של ההתחדשות העירונית. החיים דינמיים, אני עושה התאמות בהתאם לשינויים.

מה את מאחלת לעצמך לעשור החדש?
מאחלת לעצמי בריאות,שלווה ,הגשמה, פרנסה מבורכת ותרומה רבה לקהילה.

צילום:אושרי כהן צילום:יוסי גנון

רולי אייזן- מוזיקאי, זמר, יוצר

איפה היית לפני עשר שנים?
לפני 10 שנים עסקתי במוזיקה בתור KYD
תקופה של עשור זה הספקתי ליצור מוזיקה לאמנים בארץ ובעולם כמו ליאור נרקיס, מוטי טקה, רגב הוד, אושר כהן ועבדתי גם במיאמי עם טרו קולור , שיפטה, פטרינו וכו'. כתבתי והלחנתי את שיר הנושא של הפסטיגל, עשיתי פרוייקטים עם ערוץ טלויזיה ניקולודיאון. השתתפפתי בתוכניות טלויזיה כמו שעשועון מוזיקלי, סינגלס, חתונות.

איפה אתה היום?
האמת שעד היום אני עוסק במוזיקה.
הספקתי להתחתן עם עינב וייצמן, לקנות בית ולהביא שני ילדים מקסימים טומי ודילן
היום אני בעשייה מרובה ושוב מתרכז בעצמי בתור KYD ופחות באמנים אחרים. לפני שבוע הוצאתי שיר חדש שנקרא האח הגדול לקראת התוכנית הקרבה, ובקרוב מאוד יוצא לי שיר חדש. סה"כ היה עשור על הכיפאק.
מה אתה מאחל לעצמך לעשור החדש?
רק בריאות, השאר יבוא לבד.

צילום:עמית אנגל צילום: KYD MEDIA

לנו רק נותר לאחל שכל האיחולים שלכם יתגשמו במהרה! שנה אזרחית נהדרת לכולם.

אודות אורטל איבגי

אולי יעניין אותך גם?

מירי צור- לעצב את החלום שלך

מעצבת הפנים מירי צור, היא דוגמא מוחשית לרפורמה והחדשנות המובאת בימים אלו בעולם עיצוב הפנים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *