מפצח האגוזים מגיע לקרית חיים

שלג אמיתי ופעלולים יוצאי דופן, זה מה שיחכה לצופים שיגיעו לתיאטרון הצפון, כדי לצפות בקרקס על הקרח ממוסקבה מציג את הקלאסיקה של צ'ייקובסקי

"קרקס על הקרח ממוסקבה" חוזר לישראל ויציג לראשונה על במות ישראל את "מפצח האגוזים", 
האגדה המפורסמת עם המוזיקה האהובה של צ'ייקובסקי. על הבמה יוצגו פעלולים יוצאי דופן ושלג אמיתי שיורד על הבמה, במופע שהוא שילוב הרמוני של קרקס, תיאטרון והחלקה על הקרח. ההצגה תתקיים בתאריך 26.7.2019 בשעה 17:00 בתיאטרון הצפון בקרית חיים.

מגיעים לישראל. קרקס על הקרח ממוסקבה
צילום: לאנדריי סמירנוב


"קרקס על הקרח ממוסקבה" חוזר לארץ אחרי ההצלחה האדירה עם המופע "מלכת השלג" בחורף האחרון. הפעם יעלו אמני הקרקס לראשונה בישראל את "מפצח האגוזים", מופע קרקס תיאטרלי על הקרח, שיפיג את החום הלוהט של הקיץ הישראלי. 

המופע מבוסס על האגדה הידועה מאת הופמן עם המוזיקה האהובה והמוכרת של צ'ייקובסקי. על הבמה יוצגו פעלולי קרקס מרשימים ויוצאי דופן והקהל יזכה למופע שהוא שילוב הרמוני של קרקס, תיאטרון והחלקה על הקרח. 
הסיפור של "מפצח האגוזים" הוא קסום ומרגש ועוסק בכוחה של האהבה, המסוגלת להפוך אפילו צעצוע לנסיך. המסר הזה והאופטימיות הנובעת ממנו, משקפים את הגישה הייחודית של צוות אמני "קרקס על הקרח ממוסקבה". הם לא רק כישרוניים בצורה מעוררת התפעלות, הם מביאים את הייחוד שלהם והחשיבה מחוץ לקופסא שמאפיינת אותם אל המופע עצמו, שפלא היא ההגדרה המתאימה לו ביותר. הקהל חש בפלא ובקסם כשהוא צופה במופע שאינו שבלוני ומשלב שלל אמנויות וטכניקות. התחושה מועצמת כשהקהל שמגיע לאולם מהקיץ הישראלי הלוהט, זוכה להרגשה של צינון כשהוא צופה במופע על קרח שמשלב גם שלג אמיתי שיורד על הבמה.

המופע מותאם לכל המשפחה וילדים מגיל שנתיים מוזמנים ליהנות ממנו. בניגוד למופעי בלט, העלילה מועברת לצופים מספרת, דבר שמאפשר לכל אחד להבין את המתרחש, מבלי שההורים צריכים לתווך בין המתרחש על הבמה לילדיהם הצעירים.

צפו בקטע קצר מהמופע: 

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

ואולי כל מה שאנחנו צריכים עכשיו זה סטנדאפ עם אסף יצחקי ללא צנזורות?

מה באמת אתם צריכים כרגע? נדמה שלפתוח את מהדורות החדשות בחודשים האחרונים הפך עבור מרבית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *