נאור הרוש- פרפקט פייס

המבט הוא ללא ספק החלק הדומיננטי ביותר בגופינו. פריט ה"אקססוריז" המעטר את עינינו ומשווה לו צורה הוא הריסים ומי מאיתנו הנשים אינה מעוניינת בריסים מרשימים היכולים להפוך כל מבט למהפנט במיוחד? על מנת להגיע למראה האידיאלי נשים רבות בוחרות להצטרף לטרנד הביוטי של נאור הרוש- פרפקט פייס, הצובר תאוצה בשנים האחרונות בעולם היופי.
אז אם גם את מעוניינת בריסים ארוכים או בעלי נפח ויצירת עין מודגשת, ללא ניתוח וללא נזקים- הפתרון שלך נמצא בידיה של נאור הרוש- פרפקט פייס.

בגיל 24 נאור הרוש מנהלת אימפריית ביוטי. היא לא הלכה לפי הספר והנורמות אלא לפי הכללים שהאומנית שבתוכה הכתיבה.
כבר מגיל צעיר החליטה להיות הבוסית של עצמה ולהתנהל אחרת מאחרים. מאז ומתמיד הצטיינה בחוש אסתטי מפותח והשקיעה את מיטב מרצה בו, כשבמקביל בחרה להתרחק מכל עיסוק ואף עבודה יציבה בעסק המשפחתי, לטובת תעוזה להגשים את שאיפותיה.
לפני כ-5 שנים הלכה ללמוד שזירת ריסים והצללת שפתיים בשיטת המיקרו-פיגמנטציה באופן מקצועי בהשתלמויות שונות באוקראינה ורוסיה ויצאה עם תעודת מאסטרית.
באמצעות פרסומים ברשת ומפה לאוזן, הדהד שמה וגרף מאות לקוחות מרוצות.
נאור לא הסתפקה בכך ושאפה להקים בי"ס, להעביר הלאה את הכלים שרכשה בשיטה האירופאית הייחודית.
בימים אלה משיקה סטודיו לטיפוח ויופי המשלב טיפולי שזירת ריסים והצללת שפתיים, וכן מעבירה קורסי VIP המלמדים את תורת מקצוע שזירת הריסים, הן מבחינה עיונית והן מבחינה מעשית, בקפסולות של 1-2 תלמידות, עם יחס אישי וליווי צמוד במהלך 4 מפגשים. הצוות האמון על הסטודיו בעל הכשרות וניסיון רב במתן שירות וטיפול מקצועי בלקוחות. כל תלמידה רוכשת ידע וכלים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובסיום מקבלת תעודת מקצוע, ואף מקבלת שיעורי עזר וריענון ללא תוספת כספית.
טיפולי השזירה הייחודיים כוללים- הדבקת ריס משי רך ונעים על ריס טבעי, המעניקה מראה טבעי ובעל נפח, אינו מזיק לריסים או לעיניים וללא תופעות לוואי, בטכניקה הייחודית שפיתחה נאור הרוש ליצירת "העין המושלמת"
המוצרים והחומרים איתם עובדת נאור מיובאים מאירופה והינם המובילים ביותר בשוק, ביניהם ויויאן, בל, לובלי, לאש סיקרט- בעלי התקן המחמיר ביותר, מבחינה בטיחותית ובריאותית.
נאור הרוש, מנכ"לית ובעלים "NH- פרפקט פייס"- "הסיפוק הכי גדול עבורי הוא ליצור מהפך בחיי נשים. הדגשת תווים או טשטוש פגמים בפני הלקוחה, ללא ניתוח, יוצר שינוי גדול במראה הפנים ואין מאושרת ממני להעלות לאישה את הביטחון העצמי שלה ולגרום לה להתאהב בעצמה מחדש"
על יחסי הציבור והליווי התקשורתי אמון משרד יח"צ לימור כרסנטי

נאור הרוש- פרפקט פייס
עופרה חזה 10 קריית-מוצקין
נייד 050-5905558
אינסטגרם www.instagram.com/naor_perfect_riss

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

מתנות יוקרתיות – מארזי השוקולד לאירועים מושלמים

שוקולד פרלינים מהווה חלק מהאמנות של עולם השוקולד. מארזי פרלינים הפכו לסמל של יוקרה בכל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *