נגיעות של צבע ואבק כוכבים

הסתיו כבר בדרך וזה הזמן לחשוף את מראה האיפור של כוכבת הרשת ליזה ביך

אם לא שמעתם עדיין על ליזה ביך כנראה שאתם מנותקים מהרשתות החברתיות. מדובר באושיית רשת וכוכבת יוטיוב, מהמובילות בישראל, המשתתפת בימים אלה בסדרת פורמט ריאליטי של מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו -יורק,  המשודר באינסטגרם TV.

ליזה ביך במראש של מייבלין ניו יורק
צילום: עצמי

לרגל עליית סדרת התוכן האינסטגרמית  #Make_It_In_NYC של המותג מייבלין ניו יורק, משתפת ביך במראה האיפור שלה, צעד אחר צעד, ותראו שגם אתן יכולות להיראות זוהרות כמו הכוכבות – הלוק הנכון לסתיו 2019!

  • כבסיס השתמשה ביך במייק אפ בעל גימור מאט. גווני המאט מחמיאים מאוד לגוון העור הטבעי, משתלבים בו ומנטרלים הברקות מיותרות.
פלטת ברונזרים. למייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ חול
  • על הלחיים, היא הניחה עירוב של שני גוונים מפלטת ברונזרים:  גוון חום בהיר, עם גוון השימרי הפנינתי הבהיר. התוצאה: זוהר טבעי וגלאם של כוכבת.
  • ליצירת מראה עיניים חתוליות, הניחה על העפעף שכבה מלאה של שימר מנצנץ, מתוך פלטת צלליות וללכסון העין, מתחה מעל הצללית ובצמוד לקו הריסים, קו מחודד ודק של אייליינר שחור שנותן תוצאת צבע אחידה במשיחה אחת, מתייבש מהר ולא זז כלל לאורך היום.
  • להשלמת המראה החתולי שימוש במסקרה המעניקה לריסים נפח נקי ללא גושים.
  • ואם דיברנו על אבק כוכבים, איך אפשר בלי השפתון הנכון, שיככב בעונה הקרובה: הגוון הכתמתם, בעל גימור מאט. מתאים לכולן, ויושב מושלם על כל גוון עור.

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

הקיץ כבר כאן ואת מחפשת את הבגדים שישדרגו את השיק שלך? את זה אסור לך לפספס

https://meandminime.co.il/c/BATSHEVAהקיץ כבר כאן והוא כאן כדי להישאר, וזה בדיוק הזמן לסדר את ארון הבגדים שלך …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *