נסיכה, ללא ספק

הילה קופרמן מקרית מוצקין השיקה לאחרונה ספר על נסיכה במאה ה-16 והכריזה שמדובר בחלק ראשון מטרילוגיה. החיילת המשוחררת גייסה כסף לספר על ידי פרויקט למימון המונים, לו פרגן גם ראש העיר שלה

לא ברור איך צעירה בת 21 מקרית מוצקין נותנת לדמיון שלה להשתולל עד כדי המצאת דמות כמו הנסיכה אנאבלה, אבל הילה קופרמן, חיילת משוחררת, השיקה לאחרונה את הספר הראשון שלה "נסיכה בספק" והצהירה שהוא החלק הראשון בטרילוגיה המתוכננת על הנסיכה אנאבלה.

הדמות הראשית בספר של קופרמן היא נסיכה בת 16 שחיה במאה ה-16 והספר עוסק בזכות הבחירה עם מי להתחתן, שלא היה בידי הצעירים באותה מאה.

"הנסיכה אנאבלה מתמודדת עם השאלה מה לעשות, כי ההורים שלה מכריחים אותה להתחתן עם נסיך והיא בכלל מאוהבת במישהו אחר", אומרת קופרמן. אני מאוד אוהבת היסטוריה, בתי מלוכה ומלכויות. אנאבלה היא דמות שדומה לי והחלטתי לשים את עצמי בדמותה ולראות איך הייתי מתמודדת, אילו הייתי חיה בזמנים ההם".

הספר הראשון בטרילוגיה של הילה קופרמן

לצורך הוצאת הספר נעזרה קופרמן בגיוס המונים ומי שעודד לתרום להוצאת הספר הוא ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי, שפרסם כמה פעמים את פרויקט גיוס ההמונים שלה.

בעקבות הוצאת הספר הראשון לאור, הודיעה קופרמן כי יצאו עוד שני ספרי המשך, כחלק מטרילוגיה וכעת, הספר השני נמצא בתהליכי כתיבה.

אודות דורון גולן

אולי יעניין אותך גם?

מירי צור- לעצב את החלום שלך

מעצבת הפנים מירי צור, היא דוגמא מוחשית לרפורמה והחדשנות המובאת בימים אלו בעולם עיצוב הפנים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *