סיבוב קולינרי / בצלאל פליק

בשר לנשמה

לכבוד יום ההמבורגר. פליק
צילום: עצמי

השבוע חגגו בעולם את יום ההמבורגר העולמי ולכן החלטתי לבדוק מה חדש בתחום. הפעם הלכתי לבדוק מקום מיוחד ולא מוכר במיוחד.

החלטתי ללכת לאכול ב- bulls, המבורגריה צעירה וטעימה הממוקמת ברחוב אח"י אילת בקרית חיים. כשנכנסתי לשם הבחנתי שהמסעדה מאוד יפה, חדישה בסגנון שמזכיר דיינר אמריקאי. המקום נקי מאוד, יש בו מוזיקה נעימה לאוזן והכי הפתיע "הפס", מקום העבודה העיקרי עליו מכינים את האוכל, שהיה מבריק ברמה של בית מרקחת.

התיישבתי ומיד פנו והציעו לי ממגוון המנות .בזוית העין הבחנתי בלוח אלקטרוני גדול, באמצעותו אפשר להזמין לבד ולחסוך את התור.
ציפיתי למצוא בתפריט רק המבורגר, אבל ברגע שפתחתי אותו התחלתי להתבלבל, מאחר ולמקום יש שפע של הצעות שונות. במקום תוכלו למצוא ארוחות עסקיות עם המבורגר ותוספות שונות, במחיר של 60-75 שקלים. תוכלו לטעות טורטיות ממולאות בסלופי, בעוף, באנטריקוט, קבב כבש ומילויים שונים במחיר של עד 39 שקלים.

נקי כמו בית מרקחת. הפס
צילום: עצמי

בגזרת ההמבורגר תוכלו למצוא את הקלאסי, את ההמבורגר בסגנון טקסס, קרביאן
ואפילו סופלקי במחיר של 45-59 שקלים.

בחרתי להתחיל במנת פתיחה והזמנתי מנת עראייס כבש, שהוגשה בצורה יפה ואסתטית. המנה הייתה מאוד טעימה ובעיקר גדולה, מה שהקשה עלי אחר כך להזמין מנה עיקרית, אבל התעליתי על עצמי.

כמה יפה, ככה טעים. המבורגר עם כבד אווז
צילום: עצמי

למנה עיקרית הזמנתי ארוחה עסקית הכוללת מנת המבורגר במשקל של 220 גרם, שעליו הונח כבד אווז. בתוך הלחמנייה, לצד החסה, העגבנייה והבצל, הם שמו קונפי שום, שנתן את הטוויסט למנה ובהחלט שדרג אותה. לצד המנה הוגש צ'יפס רגיל, לצד צ'יפס בטטה, שישבו בתוך כף אלומיניום ונתנו למנה יופי נוסף.
המנה הייתה טעימה ובעיקר משביעה, אבל מעל להכל, אני חייב לציין, שבכל רגע נתון הצוות היה שם, בדק שהכל בסדר ואף הציע רטבים שונים, למרות שלא רציתי לקלקל את הטעם המופלא של הבשר המצוין.

במהלך הארוחה שוחחתי עם מנהלת המקום והתברר שלבעלי המקום מושיקו ליבזון ורועי בן שושן יש גם פוד טראק, כלומר משאית מזון, איתה הם יוצאים לאירועים והפקות שונות בכל רחבי הארץ. הקריות, מדובר בפוד טראק הראשון.

המקום כשר ופתוח בימים א'-ה' בין השעות 11:00 – 02:00. בימי ו' מהשעה 11:00 בבוקר ועד חצי שעה לפני כניסת השבת. במוצ"ש, חצי שעה אחרי יציאת השבת ועד שעה 02:00 בלילה. אם תרצו, יש שירות משלוחים לכל רחבי הקריות, ועוד שבועיים יפתח סניף נוסף בנשר, בסמוך לשער הטכניון.

הפוד טראק הקרייתי הראשון
צילום: עצמי

לסיכום, רק אומר ש- bulls לא נופל משום מותג מוכר אחר והיתרון שלהם הוא, שההוויה הקרייתית מורגשת היטב ומעניקה את התוספת הטעימה.
באופן אישי, אחזור לבקר ואני מציע לכם להגיע ולטעום, או אם לא בא לכם לצאת מהבית, תזמינו משלוח, אני מבטיח שלא תצטערו. מאחל לכם בחג שבועות שמח, כי אחרי כזה בשר, חייבים

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

שוקולד טופי אנגלי, פשוט קל להתאהב בו

שוקולד טופי אנגלי אין ספק שמדובר באחד הממתקים וחטיפי השוקולד האהובים ביותר, ילדים וגם מבוגרים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *