פוענח הרצח של יוסף שמילוביץ'

צעיר בן 22 חשוד שרצח את שמילוביץ בדקירות סכין ונמלט. על פי החשד הוא המשיך לביתו של חבר ודקר גם אותו

לפני זמן קצר הותר לפרסום כי המשטרה פענחה את תיק הרצח של יוסף שמילוביץ, שנדקר למוות לפני כשלושה שבועות בפתח ביתו בקרית מוצקין הצהרת תובע כנגד תושב המקום בן 22 החשוד במעשה.

שמילוביץ', בוחן נהיגה, נדקר בעת שנסע ברכבו הוא הצליח להימלט ולהגיע לתחנת משטרת זבולון שם התמוטט. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה שם נקבע מותו. באותה העת התקבל דיווח במשטרת זבולון על צעיר כבן 24 מקרית מוצקין שנדקר ונפצע קשות בביתו על ידי חשוד שנמלט מהמקום.

המשטרה פתחה בסריקות עד למעצרו של החשוד, לצד ניהול חקירה מורכבת שכללה איסוף ובחינת ממצאים משלוש זירות פשע שונות: רכבו של המנוח שבתוכו נדקר ועמו הגיע לתחנה, זירת הרצח בו נדקר וזירה שלישית בביתו של הפצוע השני.

בהתאם לממצאי החקירה שנאספו בזירה ואחריה, לרבות עדויות, מיצוי ראיות פורנזיות והפעלת אמצעים טכנולוגים מתקדמים, פוענח הרצח והוגשה כנגד החשוד הצהרת תובע בבית משפט השלום בחיפה. החשוד נעצר על ידי היחידה המרכזית כבר ביום האירוע ומעצרו הוארך בבית המשפט מעת לעת, ובימים הקרובים צפויה פרקליטות מחוז חיפה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

מחומר החקירה עולה כי בין החשוד לבין שמילוביץ' אין כל היכרות קודמת כלשהי. אולם ביו החשוד לבין הצעיר הנוסף שנדקר עולה כי יש היכרות מוקדמת וככל הנראה החשוד דקר את חברו על רקע סכסוך ישן. עם זאת, גורמים במשטרה מציינים כי לאור התנהגותו של החשוד ישנו חשד כי אינו בריא לחלוטין בנפשו.

אודות דורון גולן

אולי יעניין אותך גם?

קבוצת תשובה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת ג'בארין אלשייח'

קבוצת תשובה בראשותו של איציק תשובה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת ג'בארין אלשייח' בראשותו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *