פוענח רצח דניאל חלבי

המשטרה פענחה את תיק הרצח של דניאל חלבי, שנדקר למוות בסוף חודש מאי האחרון בדלית אל כרמל והגישה הצהרת תובע כנגד החשוד.

בתום חקירה מאומצת שניהלה היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף, פענחה המשטרה את התיק בו נדקר למוות דניאל חלבי, בדלית אל כרמל, והיום (ראשון) הוגשה הצהרת תובע כנגד החשוד, ויאם חסן, בן 20 תושב המקום.

ראשיתה של החקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בתאריך 25.5.19 בשעות הצהריים, בדבר קטטה באחד הרחובות בישוב דלית אל כרמל, כאשר על פי גורמי רפואה במקום טופל הקורבן, שנפצע באורח אנוש מדקירות ובהמשך פונה אל בית החולים ובתום ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו.

משטרת חיפה ניהלה חקירה מורכבת, במסגרתה נגבו עדויות ממספר רב של אנשים וחוקרי זירת עבירה של הזיהוי הפלילי איתרו ודגמו את כלל הממצאים הנדרשים מהזירה, לצד איסוף ממצאים נוספים והפעלת אמצעים טכנולוגים שברשות המשטרה, לשם הגעה לחקר האמת וחשיפת החשוד בביצוע העבירה.

מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט כאשר על פי החשד הרקע לאירוע הנו סכסוך אישי בין השניים, לרבות ויכוח שהתפתח  קודם לכן בבריכת הישוב. הבוקר הוגשה הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש על ידי פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום כנגד החשוד ובקשה למעצר עד תום הליכים.

ממשטרת מחוז חוף נמסר כי היא פועלת ביתר שאת למניעת עבירות אלימות ואוכפת באפס סבלנות כנגד אלה המסכנים את שלום הציבור ובטחונו וככל שמתבצעת עבירה מסוג זה, מפעילה המשטרה את כלל היחידות והאמצעים העומדים לרשותה, על מנת למצות את מלוא חומרת הדין עם פורעי החוק, כך שיורחקו מהחברה שומרת החוק ויוצבו אחרי סורג ובריח.

אודות דורון גולן

אולי יעניין אותך גם?

קבוצת תשובה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת ג'בארין אלשייח'

קבוצת תשובה בראשותו של איציק תשובה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת ג'בארין אלשייח' בראשותו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *