קיה פיקנטו החדשה – גרסת 2020 כבר כאן!

אחת לעשור יוצאת לאור מכונית חדשה שתשבור את כל כללי המשחק. אחת מיצרניות הרכב הגדולות הרוצות לייצר את המכונית הפופולרית ביותר הבאה, תשקוד היטב על הייצור, על רמת הבטיחות, על חוויית המשתמש של הנהג ותגרום לכל אספקט במהלך הנהיגה להיות חווייתי ונוח עד כדי כך שחוות הדעת של האנשים תכה גלים בפני עצמה ותגרום לגל רכישות של הרכב המדובר. כך קרה בעשור האחרון עם גרסאות קיה פיקנטו של חברת קיה. בשנת 2017 לראשונה בישראל מכונית מיני הייתה לרכב הנמכר ביותר באותה השנה ועם מגוון דגמים אפשריים לבחירה קיה פיקנטו היא ללא ספק מכונית המיני המובילה בישראל.

קצת על קיה והיתרונות ברכב הנהדר הזה

אנו יודעים שלרכב מיני יש יתרונות רבים: הרכב נחשב קול מאוד, הוא חסכוני בדלק בשל המנוע הקטן, עלות הרכישה של הרכב בדרך כלל נמוכה יותר בעשרות אלפי שקלים מרכבים משפחתיים ממוצעים של אותה שנת ייצור ואחד היתרונות הגדולים ביותר היא מציאת חניה יותר בקלות (יאמרו לכם בעיקר תושבי המרכז הסובלים מעניין החניות). מלבד היתרונות של רכבי המיני לקיה פיקנטו יש כמה יתרונות נוספים.

ראשית מדובר ברכב שמגיע ב3 דגמים אפשריים: הדגם הסטנדרטי, הדגם הספורטיבי והדגם המתאים יותר לסגנון של טיולים ושטח לפחות מבחינת העיצוב שלו כמובן. המחיר הוא יתרון נוסף של רכב נהדר זה שכן רכבי מיני אחרים נחשבים ליקרים יותר ביחס למה שמקבלים בפועל ואילו קיה דאגה שהמחירים יהיו הוגנים למדי גם עבור הדגמים החדשים. הרכב מגיע עם 2 סוגי מנועים: מנוע בנזין בנפח שלושה צילינדרים המפיק עד 67 כוח סוס ומנוע 1.2 ל' עם 4 צילינדרים שיכול להפיק עד 84 כוח סוס. הדגם החדש של 2020 מגיע עם מסך טאצ' דיגיטלי ורמת גימור גבוהה מאוד. ברמות הגימור הגבוהות של הרכב (GT ו-X) ניתן ליהנות גם ממושבים דמוי עור והטבות נוספות לאבזור הרכב. הרכב מגיע עם מערכת בלימה אוטונומית ומאפשר סביבת תנועה נוחה ביחס לרכב מיני ותא מטען לא רע בנפח 255 ליטר. צריכת הדלק נעה באזור ה12-13 ק"מ לליטר מה שנחשב לחסכוני ביותר. חוויית נהיגה נעימה ונוחה, מראה קולי, מגוון עיצובים וצבעים ונוחות בלתי מתפשרת. כל אלה הופכים את רכב קיה פיקנטו לא רק לרכב המיני האהוב והנמכר ביותר בישראל אלא לאחד הרכבים האהובים בכלל.

פנים הרכב – קיה פיקנטו 2020

היכן מתבצעים הטיפולים ומהי העלות של חלקי החילוף ביחס לרכבים אחרים

רכב קיה פיקנטו יטופל בדרך כלל במוסך מורשה. מוסך מורשה של קיה תוכלו למצוא כמעט בכל עיר בארץ ובאזור הצפון תוכלו למצוא מוסכים כאלה בעכו ובחיפה. המוסך המורשה של החברה הוא המקום הטוב ביותר לטפל בו ברכב שלכם וזאת לא רק בגלל השירות המחויב של העובדים תחת שם הרשת כולה, אלא גם שהיא מחויבת לטפל לכם ברכב בצורה הראויה ביותר, עם חלקי חילוף המתאימים לסוג הרכב שלכם ולא יסכנו את המוניטין של החברה עם חלקי חילוף בעייתיים שיציפו בעיות נוספות לאחר מכן.

אפשרויות קניית רכב בקורונה בקיה צפון

דווקא עכשיו בתקופת הקורונה אומרים שזהו הזמן הטוב ביותר לרכוש רכב. חברות האשראי והמימון יותר גמישות, יצרניות הרכבים בשל המשבר הכלכלי העולמי מורידות מחירים ומעניקות אפשרויות רכישה נוחות וגמישות יותר. עם אפשרויות של עד 100% מימון, החזר חודשי נוח ונמוך וגמישות יתרה במתן האשראי בתקופה הזו של הקורונה זוהי ההזדמנות שלכם להגיע אל סניף קיה צפון ולהתרשם ממגוון רכבי קיה פיקנטו החדשים.

מהירה, יפה וקלילה! KIA PICANTO

אודות לירן לביא

אולי יעניין אותך גם?

מתנות יוקרתיות – מארזי השוקולד לאירועים מושלמים

שוקולד פרלינים מהווה חלק מהאמנות של עולם השוקולד. מארזי פרלינים הפכו לסמל של יוקרה בכל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *