קיה פיקנטו החדשה – קטנה, עוצמתית ובטיחותית יותר מכל מה שהכרתם

היא אחת מההצלחות הכי גדולות בענף הרכב בישראל, מאז שנחתה כאן לפני למעלה מעשור. כעת מגיעה לישראל קיה פיקנטו חדשה שללא ספק הולכת לכבוש לכם את הלב ולהיות הבחירה המועדפת בקטגוריית רכבי המיני ויד לכך לא מעט סיבות.

קיה פיקנטו נעים להכיר

למעלה מעשור חלף מאז שנחתה אצלנו בישראל קיה פיקנטו, רכב המיני כבש את השוק המקומי כבר מהרגע הראשון ובמשך שנים רבות הפך להיות הבחירה המועדפת על כל מי שביקש לרכוש רכב מקטגוריה זו. היא בולטת, מיוחדת ומאפשרת לכל מי שרוצה להיות שונה מהעדר לבחור ברכב מיני המספק מראה ועיצוב מהפנט שהוא ללא ספק רכב המיני המומלץ ביותר בישראל.

קל להבין מדוע היא רכב המיני הנמכר בישראל, בעיקר לאחר מתיחת הפנים שנעשתה בשנת 2021 והפכה אותה למעוצבת ובולטת יותר מבעבר, זאת מבלי לוותר על הדברים שהובילו אותה לראש טבלת המכירות בשוק הישראלי. קיה פיקנטו היא רכב מיני המספק מרווח פנים יותר מסביר עם מערכות בטיחות ומנועים זריזים שהופכים אותה לעוצמתית במיוחד למרות מידותיה הקטנות.

קיה פיקנטו לא מתפשרת על הבטיחות

  • אחד מהקלפים המרכזיים שהפכו את קיה פיקנטו לרכב המיני המבוקש הוא ללא ספק מערכות הבטיחות שמוצעות בה:
  • מערכת ESC – מערכת בטיחות שמסייעת בשיפור יציבות ובלימה אוטומטית של הרכב ומעניקה לנהג חווית שימוש בטיחותית יותר.
  • מערכת HSC – מערכת שמסייעת לנהג בעיקר בעת זינוק בעלייה, באמצעות מניעת הדרדרות הרכב ומאפשרת מעבר בטוח בין דוושות הגז ודוושת הבלמים.
  • מערכת TPMS – מסייעת לכם לאתר מחסור אוויר בצמיגים.
  • מערכת ABS –  מסייעת לנהג בהקטנת מרחק העצירה של הרכב ומשפרת את מערכת הבלימה של קיה פיקנטו.
  • מערכת PDWR – מסייעת לחניה קלה ובטוחה גם במרחבים הצפופים ביותר שבהם תנסו לחנות

רכב מיני שלא מתפשר על העוצמה

קיה פיקנטו לא מתפשרת גם על העוצמה והיא מגיעה עם היצע מנועים: מנוע 1000 סמ"ק עם שלושה צילינדרים ו 67 כוחות סוס המאפשר לכם נסיעה חלקה ועוצמתית בכבישים עירוניים וכן בנסיעה מחוץ לעיר וכן מנוע של 1250 סמ"ק, ארבעה צילינדרים עם 84 כוחות סוס אשר מספק יותר גמישות וחוויית נהיגה.

קונים רכב חדש? קיה פיקנטו היא התשובה

קיה פיקנטו היא אחת ממכוניות המיני המושכות והמעוצבות ביותר אותן תוכלו לרכוש. באמצעות שילוב של מראה מעוצב ומושך, עלויות תחזוקה נמוכות היא הפכה לרכב המיני הנמכר ביותר בישראל ומועדף על הישראלים כרכב לנהגים חדשים, רכב שני במשפחה ורכב עבור מבוגרים המחפשים דרך נוחה, בטוחה וקלה להתנהל במרחב העירוני. עיצוב הפנים של הקיה פיקנטו יהמם אתכם כבר מהרגע הראשון שבו תכנסו לרכב, כאן לא תמצאו חומרים זולים או תחושה של מרחב מצומצם אלא לוח מכוונים מצויד ומאובזר בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדוגמת מסך בשפה העברית לשימוש נוח וקל.

בשורה התחתונה אין ספק שמדובר ברכב המיני המומלץ ביותר בישראל, אשר מציע לכם את התמורה הטובה ביותר עבור המחיר שהוא אטרקטיבי ולכן גם הפך אותה להיות הבחירה המועדפת על הישראלים.

אודות לירן לביא

אולי יעניין אותך גם?

מתנות יוקרתיות – מארזי השוקולד לאירועים מושלמים

שוקולד פרלינים מהווה חלק מהאמנות של עולם השוקולד. מארזי פרלינים הפכו לסמל של יוקרה בכל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *