קיץ דרך העדשה – טיפים לבחירת משקפי שמש

הקיץ כבר כאן וכל אחד ואחת מאיתנו צריכים לפחות 1-2 זוגות משקפי שמש, שילוו אותנו בכל יציאה מחוץ לבית. אז איך בוחרים אותן ולמה משתלם לעשות את זה עם הטבה? הנה כל הפרטים

משקפי שמש הן כבר מזמן לא רק פריט אופנתי. הסכנות של חשיפה ממושכת לשמש ידועות כיום היטב לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים, מה גם שהן מקבלות משנה תוקף במדינה עם אקלים חם וים תיכוני כמו ישראל. חוץ מזה, בחירה נכונה של משקפי שמש עדיין יכולה לשדרג את המלתחה ולכן כל אחד ואחת מאיתנו צריכים לפחות 1-2 זוגות זמינים.

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לרכוש משקפי שמש מעולות במחירים משתלמים. כדי לעשות את זה וליהנות מהן לכל אורך הקיץ הקרוב ואולי גם קצת אחריו, יש כמה טיפים שאותם כדאי לקחת בחשבון:

1. בדקו את רמת ההגנה

הכי חשוב שמשקפי השמש יעניקו את רמת ההגנה המקסימאלית. כמובן שכדאי שמשקפי השמש יתאימו למבנה הפנים ולטעם האישי שלנו, אבל עוד יותר קריטי שהן יסננו לפחות 99% מקרני ה-UV שאליהן אנו נחשפים. בשביל לבדוק את רמת ההגנה, ניתן לברר לגבי המפרט המלא של כל זוג משקפיים. אם לא מוצאים מידע כזה, לא כדאי להתבייש ורצוי לפנות אל נציגי החנות כדי לקבל פרטים נוספים.

2. שימו לב לצבע של העדשות

אחד הדברים החשובים שלא מקבלים מספיק תשומת לב בעת בחירת משקפי שמש זה הצבע של העדשות. כולנו רגילים לבחור משקפי שמש לפי הצבע של המסגרת, מה שגורם להזנחה מסוימת של העדשות. אבל בפועל, הגוון והצבע של העדשות יקבעו עד כמה הראייה תהיה חדה ומה תהיה רמת הניגודיות.

3. בררו על חומרי הגלם

הבדלים בין סוגים שונים של משקפי שמש באים לידי ביטוי במחיר, במותג ובעיקר בחומרי הגלם שבהם השתמשו כדי לייצר אותן. אם רוצים ללכת על בטוח, צריך לבחור משקפי שמש שמיוצרות מחומרי גלם איכותיים. כאן, כדאי שהעדשות למשל יהיו עשויות מחומר עמיד שלא נשרט בקלות כדי שההגנה מהן לא תיפגע גם עכשיו וגם בעתיד.

4. נצלו הטבות

לא חייבים לחרוג מתוך מסגרת התקציב על מנת לרענן את המלתחה ולהשיג משקפי שמש איכותיות. כיום למשל ניתן לרכוש משקפי שמש של מותגים מובילים גם באמצעות הטבה שחוסכת עשרות אחוזים, בעיקר לפני הקיץ. בשביל לעשות את זה, רק צריך לברר לגבי הטבות רלוונטיות בכרטיסי אשראי ולפנות אל רשתות המשקפיים המובילות.

5. כסו כמה שיותר משטח הפנים

משקפי שמש שמכסות שטח פנים נרחב יותר מעניקות הגנה טובה יותר. זה כלל אצבע פשוט, שיעזור לכם לבחור משקפי שמש שיגנו גם על העיניים – אבל גם על העור בצדי הפנים ובאזורים הרגישים.

pexels.co.il

אודות כתב מקומי

אולי יעניין אותך גם?

מתנות יוקרתיות – מארזי השוקולד לאירועים מושלמים

שוקולד פרלינים מהווה חלק מהאמנות של עולם השוקולד. מארזי פרלינים הפכו לסמל של יוקרה בכל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *