שבת ירוקה בצהרים:הפנינג וכדורגל

מכבי חיפה תפגוש היום (15:00, שבת), במסגרת המחזור ה-25 בליגת הבורסה לניירות ערך את הפועל נוף הגליל בסמי עופר כאשר כל הכרטיסים נמכרו וצפויים להגיע שיא של אוהדים בירוק .

הקהל הירוק במופע תפאורה מרהיב


המאמן בכר בכר, צפוי להחזיר את ההרכב החזק שנח בגומלין הגביע מול הפועל חדרה בשלישי כאשר עומדות בפניו מספר אפשרויות בשל חסרונו של עומר אצילי הפצוע.
כבר עכשיו ברור כי צ׳רון שרי ימשיך בהרכב או כקשר ההתקפי בשלישיית הקישור או שיוסט לכנף ימין במקומו של אצילי.

צ׳רון שרי, חוזר לכושר. קרדיט: מכבי חיפה האתר הרשמי


ההחלטה של בכר תשפיע כמובן על זהות שחקני הקישור, כאשר עלי מוחמד, חוסה רודריגז, נטע לביא ומחמוד ג׳אבר, יתחרו על שניים או שלושה מקומות בהרכב.
גם בשלישיה הקדמית ברק בכר שובר את הראש בהנחה ויחליט לפתוח עם שרי בקישור המרכזי. מקומם של דולב חזיזה ודין דוד מובטח, רק הציוותים עדין לא ברורים.
בכר יוכל לפתוח עם דוד בחוד ההתקפה כאשר שני שחקני הכנף יהיו דולב חזיזה ומאוויס צ׳יבוטה שעד כה טרם התחבר לקבוצה ומציג יכולת פושרת. במקביל יוכל בכר לשחק עם בן שהר כחלוץ כאשר צמד הכנפיים יהיו דין דוד ודולב חזיזה.
בהגנה יחזרו ג׳וש כהן לשער, מיקאל אלפונס יפתח כמגן ימני, צמד הבלמים יחזרו להיות שון גולדברג ובוגדן פלאניץ וסאן מנחם יקבל את עמדת המגן השמאלי.

מאוויס צ׳יבוטה, עד כה יכולת פושרת. קרדיט: מכבי חיפה האתר הרשמי


החיפאים יודעים שניצחון בשעת צהריים מוקדמת יגדיל זמנית את הפער מהדולקות אחריה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, לרמה של 9 ו-11 נקודות בהתאמה, דבר שישים המון לחץ עליהן ובנוסף יוסיף לביטחון לקראת הישורת האחרונה של הליגה בדרך לאליפות שניה ברצף.

המטרה להמשיך במומנטום הנצחונות. קרדיט: מכבי חיפה האתר הרשמי


המטרה להמשיך במומנטום וברצף הניצחונות לעיני יציעים מלאים במשפחות וילדים שיהנו מהפנינג לפני המפגש ויקוו לראות משחק מצוין של הקבוצה. בצוות המקצועי יזהירו את השחקנים מהקבוצה של שי ברדה שנלחמת על חייה בליגה, מציגה כדורגל לא רע בכלל ותבוא להקשות ולנסות להפתיע.

לפני תחילת המשחק יתקיים טקס לכבודו של ארנסט מאבוקה, מגנה של מכבי חיפה בארבעת השנים האחרונות שאף זכה עם הקבוצה באליפות וכעת משחק בהפועל נוף הגליל.

ארנסט מאבוקה. קרדיט מכבי חיפה האתר הרשמי

אודות בני סלמון

אולי יעניין אותך גם?

ברק בכר: "למדנו אותם טוב ואנחנו מוכנים"

מסיבת עיתונאים מכבי חיפה – אולימפיאקוס הודעת מועדון: קהל הקוראים שלנו שמתכוון להגיע למשחק מחר, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *