שוחרר ממעצר לאחר שהמשטרה לא התקדמה בחקירה

בית משפט השלום בחיפה שיחרר ממעצר חשוד במעורבות בירי ובארבעה מקרים של הצתת סניפים של חברת השכרת הרכב שלמה סיקסט לאחר שהמשטרה לא השיגה התקדמות בחקירה.

עו"ד תומר נווה. צילום: יח"צ

בחודש שעבר נרשמו ארבעה מקרים של הצתות של משרדי ורכבי חברת שלמה סיקסט בנשר, בשדרות ההסתדרות בחיפה ובעכו וכן מקרה אחד של ירי לעבר סניף של החברה בשדרות ההסתדרות. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית במחוז חוף של המשטרה שבתחילת השבוע עצרה את החשוד, 47, מחיפה, לחקירה בחשד למעורבות בכל המקרים. מעצרו של החשוד הוארך עד היום, רביעי, לאחר שבית המשפט שוכנע כי הוא מהווה סכנה לאור עברו הפלילי ובטענה כי ישנן פעולות חקירה נוספות שהמשטרה מתכוונת לעשות.

בדיון שנערך היום בבית משפט השלום בחיפה טען עורך דינו של החשוד, עו"ד תומר נווה, כי החשוד נעצר רק חודש לאחר המעשים המיוחסים לו וכי החשוד בעצמו הגיע לחוקרי היחידה המרכזית כבר בשבוע שעבר על מנת להיחקר אולם החוקרים סירבו לחקור אותו. עוד טען עו"ד נווה כי החשוד מסר לחוקרים את כל המידע על מעשיו והציג בפניהם אליבי לכל המעשים המיוחסים לו.

בהחלטת בית המשפט נקבע כי לא חלה התפתחות בחקירה והוחלט כי החשוד ישוחרר בתנאים מגבילים של ערבות עצמית ונאסר עליו מלהיכנס לסניפי חברת שלמה סיקסט בל הארץ למשך חודש.

אודות דורון גולן

אולי יעניין אותך גם?

קבוצת תשובה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת ג'בארין אלשייח'

קבוצת תשובה בראשותו של איציק תשובה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת ג'בארין אלשייח' בראשותו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *