משנה כיוון

מה גרם לאיריס הימן, בת 44, נשואה ואם לשלושה ילדים, בעלת תואר ראשון בתקשורת לעזוב את עבודתה כמעצבת גרפית ולהפעיל חנות בוטיק לאלכוהול וגודי'ז.

איריס חיה את חייה במושב שמשית עם בעלה ושלושת ילדיה, עבדה כמעצבת גרפית עצמאית, עד שביום בהיר אחד פנה אליה קרוב משפחה בהצעה שהפכה את חייה.

צילום:איריס הימן

היא הוזמנה להפעיל את חנות "בוז'ולה", חנות בוטיק לאלכוהול וגודי'ז, על ידי קרוב המשפחה שפרש ונסע לחו"ל. כשהבינה שזה הזמן שלה להגשים חלום היא לקחה את ההזדמנות בשתי ידיים והסכימה לנהל את החנות.

איריס מספרת:" אמרתי לעצמי שאין לי מה להפסיד, אני צריכה להעז ולהביא את היצירתיות שבי החוצה, מקסימום אני אגשים חלום חדש. אני שמחה שעשיתי את זה, נפתח בחיי עולם מופלא, עשיר בארומות, וינטאז' ועומקים עצומים! התאהבתי במקום, בתחום, באנשים. שמחתי לגלות שאני יכולה להביא את עצמי ביצירתיות הקיימת בי והיא חלק בלתי נפרד ממני, עיצבתי כל פינה בחנות באהבה כמו שנוהגת אני לעשות בביתי הפרטי".


בוז'ולה היא חנות בוטיק חיפאית המעוצבת בסגנון אירופאי.
מקום בו אפשר לשתות כוס יין על הבר או פשוט לרכוש יינות, אלכוהול משובח, בירות בוטיק ישראליות, גבינות, פרלינים, קפסולות ופולי קפה טריים, שמני זית, לחמים וממרחים מיוחדים, עוגות תוצרת בית, פרחים ומוצרים משלימים רבים לטובת חובבי תחום האלכוהול ועולם הברמנים. 

צילום: איריס הימן

אודות אורטל איבגי

אולי יעניין אותך גם?

קרנבל פורים בסינמול לב המפרץ

חוגגים את חג פורים עם קרנבל בקצב הסמבה בסינמול לב המפרץ.במקום יחכו לכם בובות ענק …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *