השינויים הרבים שאירוע בעקבות מגפת הקורונה מביאים אותנו למציאות חדשה לגמרי, שלמרבה המזל גופים מסחריים רבים נערכים אליה בזמן.
השוני באופי הצריכה וההתנהלות של אנשים מחייב גם חברות מסחריות רבות להמשיך היתר שאת את האצת ההתאמה שלהן למציאות של צריכה אונליין מוגברת בפרט וצריכה מואצת בכלל הודות לשנתיים של סגרים והגבלות תנועה.
זה מחייב מיקוד שונה לגמרי באופי הבניינים המסחריים שנזקקים להם על מנת להמשיך את הפעילות העסקית שלהם וזה מחייב גם חשיבה לטווח ארוך על מנת להיערך מבחינת נדל"ן מסחרי ששוכרים או קונים כדי לאפשר את הפעילות הזאת לאורך זמן ובעלויות נוחות שאינן מגולגלות על הצרכנים והלקוחות.
להמשך קריאת הכתבה באתר רילאפ