המועדון חתם על הסכם שיתוף פעולה עם החברה הגדולה שמספקת מגוון רחב של פתרונות בתחום הטלמטריה וסיכול גניבות. מנכ"ל המועדון: "טרפילוג מותג חזק שמתאפיין בייחודיות ובחדשנות, צעד משמעותי עבור מכבי חיפה". תמונות: ראובן כהן, האתר הרשמי שתפו:
מועדון הכדורגל מכבי חיפה, חתם על הסכם חסות חדש עם חברת Traffilog (טרפילוג). במסיבת עיתונאים רשמית באצטדיון סמי עופר, השיקה הקבוצה את הסכם שיתוף הפעולה עם המותג החדשני. הבעלים והמנכ"ל של החברה אמר: "קודם כל תודה רבה. אני מאוד גאה וגם נרגש להיות ספונסר של מכבי חיפה. שיהיה בהצלחה".
במסגרת ההסכם תהווה טרפילוג ספונסר של הקבוצה הבוגרת החל מעונת 2019/20 ותהנה מפרסום גדול ומחשיפה בכל דרכי השיווק הרשמיים והדיגיטליים שיכול המועדון להציע, החל משילוט אלקטרוני באצטדיון סמי עופר, דרך מתחם האימונים בכפר גלים ועד גולת הכותרת, חולצות השחקנים הרשמיות של שחקני הקבוצה.
מנכ"ל המועדון, אסף בן דוב, אמר לאחר חתימת הסכם שיתוף הפעולה: "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם טרפילוג. טרפילוג הוא מותג חזק שמתאפיין בייחודיות ובחדשנות, ואנו רואים בהסכם שנחתם צעד משמעותי עבור מועדון הכדורגל מכבי חיפה".
טרפילוג הינה ספקית פתרונות בתחום הטלמטריה וסיכול גניבות שנוסדה בשנת 2003. על לקוחותיה נמנים יצרני רכב, חברות ביטוח, יבואני רכב, חברות המנהלות ציי רכב ועוד. מטרת החברה הינה לספק פתרון טכנולוגי חדשני תוך שימת דגש על הוזלה משמעותית בעלויות התפעול והניהול.
המומחיות הייחודית של טרפילוג מבוססת על יכולות ניתוח מידע בזמן אמת, ידע הנדסי מעמיק בתחום הרכב ואפליקציות on-line חדשניות הנתמכות ע”י צוות מומחים המוביל בתחומי התחבורה, התקשורת, הלוגיסטיקה, התפעול ובפיתוח תוכנה וחומרה.
מוצרי טרפילוג משווקים ב-28 מדינות ומציעים מגוון רחב של פתרונות כגון: שיפור בטיחות הנהג והרכב, ניטור צי רכב, דיאגנוסטיקה מהרכב, דיאגנוסטיקה חזויה, חסכון בצריכת דלק ופתרונות רבים נוספים.