בקרוב: קנסות לחונים בלילה בחניון הרכבת בקרית מוצקין

בעוד כעשרה ימים תיכנס לתוקף תקנה חדשה בקרית מוצקין, האוסרת על חנייה בלילה. הדיירים ברחובות הסמוכים יקבלו תו חנייה מיוחד

בעוד שבוע וחצי תכנס לתוקפה תקנה חדשה האוסרת על חניית מכוניות בחניון הרכבת בקרית מוצקין בין השעה שתים וחצי לארבע וחצי לפנות בוקר ולמי שיחנה בשעות אלו צפוי קנס של 250 שקלים.

בעיריית קרית מוצקין מסבירים כי לעירייה הגיעו תלונות רבות של תושבים הגרים בסמיכות לחניון כי החניון מלא עד אפס מקום בעיקר בתקופת החופשות בקיץ. מתברר כי רבים משאירים את המכוניות בחניון למשך ימים ארוכים בשעה שהם מבלים בחו"ל.  

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, מסר: "מתלונות רבות של תושבי קרית מוצקין על כי באופן קבוע יש מחסור במקומות חניה ברכבת, ולאור בדיקה שעשינו בה הסתבר כי, מדי יום, כמאתיים איש מחנים את מכוניתם בחניון הרכבת כשהם נוסעים לשדה התעופה לתקופה של עד עשרה ימים החליטה הרשות המקומית לאסור על חניית מכוניות בין שתיים וחצי לארבע וחצי לפנות בוקר".

במשך היום החניה בחניון ברכבת הינה חופשית. בשעות הלילה שצויינו יינתן קנס בגובה של 250 שקלים לכל המחנים בחניון הרכבת, זאת על מנת למנוע הישנות התופעה. לדיירים הגרים ברחובות הסמוכים וסובלים ממצוקת חניה, יינתן תו חניה מיוחד וחניון הרכבת יהיה פתוח בפניהם לאורך היממה. התקנה החדשה תכנס לתוקפה החל מ-21 לחודש זה.

צורי הוסיף: "כל תושב בעיר שעובד במרכז או חייל שנוסע לבסיס וחוזר לאסוף את הרכב בסוף היום, לאוכלוסיות אלו עד היום היתה בעיה למצוא חנייה. אני מאמין שלאורך זמן זה ישפר עבורם את המצב. כמו כן גם כאלו שנוסעים לאירוע בתל אביב ויחזרו אחרי חצות לא ייפגעו. היה צריך לקבל כאן החלטה שתיטיב עם תושבים רבים ותיצור אלמנט של סדר בתחנת הרכבת שקיים אגב במקומות רבים בעולם ובארץ  כמו חיפה, כרמיאל ובנימינה".

אודות דורון גולן

אולי יעניין אותך גם?

קבוצת תשובה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת ג'בארין אלשייח'

קבוצת תשובה בראשותו של איציק תשובה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת ג'בארין אלשייח' בראשותו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *