קבוצת החברות של מותג הטיפוח אסתי לאודר, יחד עם שופר פארם השיקו מתחם פופ אפ בקריון, שיקדיש מדי חודש למותג אחר בקבוצה
קבוצת החברות אסתי לאודר השיקה, בשיתוף עם רשת סופר פארם, מתחם פופ אפ ייחודי, שיוקדש מדי חודש למותג אחר בקבוצה. הקונספט הושק לראשונה בקריון בקרית ביאליק.
מדובר במתחם פופ אפ מרווח וייחודי, שיוקדש מדי תקופה למותג אחד ממותגי הקבוצה ויעניק חוויית שירות אישית ואינטימית של "אחת על אחת" לכל לקוחה ולקוחה. בין המותגים שיתחלפו במתחם יהיו קליניק, אסתי לאודר, Glam Glow, בשמי הבוטיק של מעצב העל TOM FORD ובשמי מיטב המעצבים (מייקל קורס, דונה קארן ועוד).
בהשקה שהתקיימה אתמול (חמישי) בקריון, הגיעו מנהלת האירועים אורית זך, המדריכה הראשית של הרשת זאנה סנדיק ומנכ"ל קליניק ישראל ערן קראוס.
המתחם החדש מרווח וכולל מיני סלון הלקוחות יוזמנו לקבל יעוץ והדרכה לגבי שגרת הטיפוח שלהן והסברים כיצד לשדרג אותה, טיפים לאיפור והתאמת מוצרים וגוונים והכל באווירה נעימה ועל כוס קפה.
בנוסף יתקיימו במתחם הפופ אפ השקות של מוצרים חדשים עם הטבות בלעדיות למתחם. השקת החודש שייכת לבית מותג הטיפוח והאיפור "קליניק" המרחיב את סדרת קרמי הלחות האייקונית Moisture Surge™ ומשיק תכשיר עיניים חדשני וקליל המעניק 96 שעות של לחות מתמשכת ומסייע בבנייה מחודשת של העור הדק והיבש באזור העיניים.