הדוגמנית ואושיית הרשת, בעלת כ- 700 אלף עוקבים באינסטגרם, נטלי דדון, נבחרה לשמש כפרזנטורית של קניון הדר בירושלים.
הקמפיין בכיכובה של דדון יעלה לקראת החגים, אז היא תופיע על שלטי חוצות, מודעות ותראה נוכחות פעילה במיוחד ברשתות החברתיות.
אם תהיתם, דדון, שנכנסת לנעליים של קודמותיה, ביניהן: דורון מטלון, אנה בול, קסניה טרטול ומאור בוזגלו עם רעייתו מירן, תגרוף לכיסה, בעקבות הקמפיין כמה עשרות אלפי שקלים.
דדון מיצבה עצמה בשנים האחרונות כיזמית המחברת בין עולמות הלייף סטייל והטיפוח לעולם העסקי ובשנים האחרונות הפכה למקור כוח והשראה בעבור נשים רבות.